Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

superdamocles
Forum-lid

superdamocles 17 feb 2005 11:10

Beste Blehh, (dat kost moeite om dit te typen)
Wij hoeven jou toch niet uit te leggen waarom wij een Ridley rijden. Voor ons is dit de ideale fiets om diverse uiteenlopende redenen. Zoals jij waarschijnlijk tevreden bent met JeZeurzak zijn wij tevreden over onze Ridley's!
Het ga je goed en rot aub op!
Hij is super!

fitseflitser
Forum-lid

fitseflitser 17 feb 2005 11:19

Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 17 Februari 2005

kheb niks te verbergen flitser, en ik denk ook niet dat de admin er achter kan koomen wie ik ben, kheb nm niet alleen verstand van fietsen..Ik wil hier helemaal niet alles afkraken, ik heb ook gevraagt om argumenten voor ridley maar het enige wat ik krijg is gescheld, ik zal mijn eerste post nog even posten :
Misschien moet je de dingen die je wilt zeggen of vragen dan wat sympatieker brengen. Kritiek wordt hier overal op het forum wel geleverd en dingen worden ook ter discussie gesteld, maar gezien de reacties die jij krijgt moet jou toch wel duidelijk zijn dat de manier waarop jij het doet in ieder geval niet in goede aarde valt.
ridley ? wat is er zo bijzonder aan ridley ? this een merk zonder enige traditie, ze maken frames die aan de moderne eisen niet voldoen, de damocles is eigenlijk een schande voor het woord carbon en de opvolger is niet veel beter, koop dan een red bull, tenminste iets van voldoening qwa gewicht, stijfheid enz..is dit een ridley verkoper die dit onder zijn hoede heeft ofzo..pff...
Ik heb erna nog wat nasties over de fiets gezegt maar ook dat klopt, dus sorry dat ik jullie superfiets niet zo super vind maar waarom geef je geen argumenten voor een ridley ? Er is hier nm maar een topic dat fietsen speciaal is dus vraag ik mij af waarom...en waarom er blijkbaar enige mensen hier een ridley hebben, pure interesse..
Misschien er al eens aan gedacht dat ieder zijn eigen smaak en voorkeur heeft, of dat nou gebaseerd is op bewezen kwaliteit of gewoon gevoelsmatig (ik ben bv helemaal weg van de Chrysler PT Cruiser, maar kwalitatief is die auto helemaal niet zo goed. Ik dweil er wel helemaal mee weg.). Dit is gewoon een dweil-topic waar iedereen gewoon lekker geniet van hun lievelingsmerk. En als jij daar helemaal niks aan vindt, nou ja, so be it, maar laat die mensen toch lekker.

En nu weer on-topic!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

gerardridley2
Forum-lid

gerardridley2 17 feb 2005 11:23

Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 17 Februari 2005

(ik ben bv helemaal weg van de Chrysler PT Cruiser, maar kwalitatief is die auto helemaal niet zo goed. Ik dweil er wel helemaal mee weg.). Dit is gewoon een dweil-topic waar iedereen gewoon lekker geniet van hun lievelingsmerk. En als jij daar helemaal niks aan vindt, nou ja, so be it, maar laat die mensen toch lekker.

En nu weer on-topic!

Nog even niet. Fitseflitser je hebt een goede smaak!
Ridley rides up!

blehh
Forum-lid

blehh 17 feb 2005 11:26

ok, nou dat is toch al wat, mooi vinden is ook een reden, maar die had ik nog niet gehoord, sorry..ik dacht dit is een discussie-forum en bij een discussie horen voor en tegen argumenten, okidoo, succes dan met de ridleys en het gezever erover :]

blehh
Forum-lid

blehh 17 feb 2005 11:30

pas jij even op wat je zegt, dit is een ridley only topic, kheb de mijne ook niet bestelt hihi..euh net..
ps, derosa is idd erg mooi !!

blehh
Forum-lid

blehh 17 feb 2005 12:16

merak is mooi met die hydroforming tubes, welke krijg je precies ? ik bedoel sloping of normale geo ? Moet wel eerlijk zeggen dat ik dat spiegelend stukje niet super vind maar das smaak :]
De king xtra lite is ook erg fresh..he pas op wat je zegt over ridley by the way hhaha

blehh
Forum-lid

blehh 17 feb 2005 15:36

waren dat dan ook derosa ? ik hou zelf ook niet van sloping...

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 17 feb 2005 15:42

Jongens als jullie wat willen kletsen of derosa open er dan een topic over. Volgens mij zitten jullie hier in een verkeerde?!?

TS

Plaats reactie