Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Easton vista

speric
Forum-lid HC

speric 01 feb 2006 15:49

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 01 Februari 2006

Die andere ziet er ook erg mooi uit SpEric! Ik mis alleen de witte kleur erin en glans, dat maakt een fiets net wat mooier m.i.Succes met de verkoop!

Dat witte (letters) is door de flits wat vervaagt/verbleekt. In het echhie springt het er wel wat meer uit. Zal ze zo eens even met de specs  bij te koop zetten..
thanks,

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 01 feb 2006 15:52

Je advertentie op marktplaats ben ik inmiddels ook tegengekomen, misschien is het handig om daar die zilvere ook te zetten ipv dat vooraanzicht bijvoorbeeld en de matentabel staat er niet goed, alles staat onderelkaar (misschien met spaties of tabs op te lossen).

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 01 feb 2006 16:05

Weer lekker aan het knutselen geweest Eric? Ziet er bijzonder goed uit hoor. Puike fietsjes.

@BigM: probeer anders eens eerst jezelf te wegen, dan met de fiets, en dan die twee waarden van elkaar af te trekken

speric
Forum-lid HC

speric 01 feb 2006 16:08

Je advertentie op marktplaats ben ik inmiddels ook tegengekomen, misschien is het handig om daar die zilvere ook te zetten ipv dat vooraanzicht bijvoorbeeld en de matentabel staat er niet goed, alles staat onderelkaar (misschien met spaties of tabs op te lossen).

ja, ik krijg dat niet goed, vandaar dat ik het beperkt heb, tot de maat L tot XXL, kan men een beetje zien hoe het verloop is.
ZIlvere komt er ook bij natuurlijk, maar nu loopt het toch niet zo hard en er staat een verwijzing bij naar de Veltec site. Het zou moeten lukken lijkt me.NU nog wat warmer en mooi weer en dan moet het vlot gaan toch ?
`t is voor mij ook meer de hobby dan dat ik er mijn geld mee moet verdienen. HEb ook niet echt haast, maar voor juni moeten ze wel een weg zijn ..

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 01 feb 2006 16:32

Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 01 Februari 2006
ja, ik krijg dat niet goed, vandaar dat ik het beperkt heb, tot de maat L tot XXL, kan men een beetje zien hoe het verloop is.

OK.. Probeer eens een simpele copy-paste van hier. Denk niet dat het werkt, maar je weet het maar nooit. Anders kan je altijd nog het _-teken gebruiken. Dat zou sowieso moeten lukken.
Anders kan je ook zoiets maken (heb je wel webspace voor nodig en kennis van HTML, zou je eventueel wel kunnen helpen).
Ik denk sowieso dat je ze aan het begin van het nieuwe seizoen wel kwijt kan raken.

Hij wordt wel goed bekeken, dus daar ligt het probleem niet echt. Ik vermoed dat je wat duidelijk moet zijn over de specificaties, bijv. zoals ik in dat linkje heb staan.

speric
Forum-lid HC

speric 01 feb 2006 17:31

Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 01 Februari 2006

JA, misschien wel handig om het lijstje wat mooie en uitgebreider te maken.Juist voor mensen die er wat minder verstand van hebben.

thnanx..OK.. Probeer eens een simpele copy-paste van hier. Denk niet dat het werkt, maar je weet het maar nooit. Anders kan je altijd nog het _-teken gebruiken. Dat zou sowieso moeten lukken.Anders kan je ook zoiets maken (heb je wel webspace voor nodig en kennis van HTML, zou je eventueel wel kunnen helpen).Ik denk sowieso dat je ze aan het begin van het nieuwe seizoen wel kwijt kan raken.Hij wordt wel goed bekeken, dus daar ligt het probleem niet echt. Ik vermoed dat je wat duidelijk moet zijn over de specificaties, bijv. zoals ik in dat linkje heb staan.

bigm
Forum-lid

bigm 03 feb 2006 14:03

zien er mooi uit sp eric

speric
Forum-lid HC

speric 04 feb 2006 14:13

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 03 Februari 2006

zien er mooi uit sp eric

Thanx..

hans
Forum-lid

hans 28 feb 2006 13:10

hoe is de kwaliteit van de Naven van de vista's qua weerstand en duurzaamheid. (bv in vergelijking met  die van de ksyrium elite of shimano/camp naven)
Daarnaast zou ik graag willen weten of het bij deze wielen nodig is om ze na een paar honderd kilometer na te laten spannen.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

meendering
Forum-lid

meendering 27 mar 2006 00:11

Ik kick dit topic ff...

Heb een probleempje met mn Vista's.
De stickers zitten niet helemaal goed geplakt, bij het voorwiel zie ik aan de binnenkant een paar los komen.

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 28 mar 2006 21:47

Ik heb er ook eentje die een klein randje los heeft zitten, geen probleem. Misschien met schoonmaken er een beetje mee uitkijken.

Als het je echt stoort kan je altijd nog een paar nieuwe kopen, kosten iets van €20.

meendering
Forum-lid

meendering 30 mar 2006 01:31

Het blijft natuurlijk wel jammer...
Dat een fabrikant niet iets anders kan bedenken dat stickers, vind het wel wat goedkoop.

Kan altijd nog zonder stickers gaan rijden.
Denk dat ze het nog wel een tijdje volhouden, andere stickers erop plakken is geen pretje vrees ik.

Plaats reactie