Als je niet weet waarop je reageert zeg dan gewoon niets. Alsof ik hem voor de lol laat spuiten. Maar ik breng hem wel even bij jou langs met een zak scotch pats, als het je binnen een jaar lukt krijg je een bonusebuddelm schreef:Verf op titanium..... ga nou gauw je mond spoelen.timo2.0 schreef:moet nog langs de spuiter
Mijn mening.
Forum rit voor Titanium rijders
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Beetje felle reactie IMHO, maar soit... Altijd gedacht dat lak op je Merlin een bewuste keuze was, maar zoals je het nu stelt lijkt het noodgedwongen. Is tita niet te stralen?timo2.0 schreef:Als je niet weet waarop je reageert zeg dan gewoon niets. Alsof ik hem voor de lol laat spuiten. Maar ik breng hem wel even bij jou langs met een zak scotch pats, als het je binnen een jaar lukt krijg je een bonusebuddelm schreef:Verf op titanium..... ga nou gauw je mond spoelen.timo2.0 schreef:moet nog langs de spuiter
Mijn mening.
On topic: zijn er meer foto's van dit titanium fraais?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het frame is in 1993 voor Rooks als "Rossin" gespoten (Festina), daarna als "Gazelle" (TVM) en na zijn profloopbaan als "Giovanni". Ik heb hem uiteraard laten stralen maar dan krijg je een heel ruw, matgrijs oppervlak dat mij totaal niet aanstond (niet vergelijkbaar met de matte afwerking van bv Moots). Er is een begin gemaakt met polijsten maar dat was bloed, zweet en tranen voor een minimaal resultaat op een paar vierkante centimeter van de zitbuis. Het alternatief was daarom spuiten en over het (zwarte) resultaat was ik zo tevreden dat ik nu, vier jaar later, een nieuw kleurtje heb gekozen.53x11 schreef:Beetje felle reactie IMHO, maar soit... Altijd gedacht dat lak op je Merlin een bewuste keuze was, maar zoals je het nu stelt lijkt het noodgedwongen. Is tita niet te stralen?
On topic: zijn er meer foto's van dit titanium fraais?
fietsen doe ik net als een prof,
Mijn wel gemende excuses dat ik niet ben komen opdagen ik was een tijdje in Belgie en niet op het forum gelet terwijl ik ergens anders ben wezen fietsen ik hou het weer in de gaten en sluit me weer aan als dat nog wel mag
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
Ik heb grote plannen, ergens begin volgend jaar , herkansing in de hoeksewaard, de titanium outlaws, lucky luck en de vier daltons, weten het al.
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
15 april 2012
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
Jij denkt dat het een culturele revolutie wordt? Of ben je van de Occupy Movement? In beide gevallen: welkom. Count you in.mao schreef:Ik zal heel de dag en avond vrij houden.
Ik moet me helaas meteen afmelden
Ik zit dat weekend in Limburg, je weet wel file rijden in de Amstel Gold.
Daar kan ik echt niet onderuit, ik ben uitgenodigd incl. diner en overnachting enz.
Dus als het kan ...... svp weekje later?
Ik zit dat weekend in Limburg, je weet wel file rijden in de Amstel Gold.
Daar kan ik echt niet onderuit, ik ben uitgenodigd incl. diner en overnachting enz.
Dus als het kan ...... svp weekje later?