Ok als ik er aan denk.. ik vergeet nog wel eens wat.
Kan je niet beter naar bikepaint, www.bikepaint.nl of ridley?
mzl
Evert
Cervélo
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Thomskie op 21 Mei 2006
kan iemand eens een soloist team met mavic cosmic carbons photoshoppen aub?
Ik heb een foto van de mijne (geen photoshop) gepost op het "Deelnemers forum" onder "foto van je fiets"
kan iemand eens een soloist team met mavic cosmic carbons photoshoppen aub?
Ik heb een foto van de mijne (geen photoshop) gepost op het "Deelnemers forum" onder "foto van je fiets"
Heel mooi Raptor, Ik ga em zaterdag halen!!
wat voor een maat heb je? en waar gekocht?
Groeten en fiets ze!
Evert
wat voor een maat heb je? en waar gekocht?
Groeten en fiets ze!
Evert
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Mooi fietsje Raptor! Wel een keer een setje wielen met hoge velgen erbij nemen, dat hoort bij dat frame
-
- Forum-lid
mooie fietsen Raptor en Robert super
Alleen zoals eerder aangegeven Raptor, hoge velgen zijn bij deze fiets toch bijna een must
greetz,
luuk
Alleen zoals eerder aangegeven Raptor, hoge velgen zijn bij deze fiets toch bijna een must
greetz,
luuk
Ik heb de 120 km gedaan maar die bleek met afstand tot de auto bij 144 km te zijn, na de "la redoute" nog genoeg "jus" in de benen om stevig door te trekken tot in Tilff.
Hoge velgen zijn inderdaad een must maar budget laat het momenteel niet toe en ben een beetje bang van de vele kasseistroken die we jaarlijks verwerken, maar inderdaad het maakt de cervelo helemaal af.
Misschien zijn de easton vista's een goed alternatief voor volgend jaar
Brummi alias Raptor (model vorige fiets)
Hoge velgen zijn inderdaad een must maar budget laat het momenteel niet toe en ben een beetje bang van de vele kasseistroken die we jaarlijks verwerken, maar inderdaad het maakt de cervelo helemaal af.
Misschien zijn de easton vista's een goed alternatief voor volgend jaar
Brummi alias Raptor (model vorige fiets)