Bikemotion 2011
Inderdaad goeie informatie bij Garmin. Ook bij Cannondale goede aandacht.
Wat was het mooist? Bij Specialized, de Venge, vooral in Cavendish groen. Onbetaalbaar, stond erbij.
Maar ook de stand van Shimano met een batterij fietsen met Ultegra Di2. Schakelt snel, maar ik moest toch vooral vaak zoeken met de vingers.
Wat was het mooist? Bij Specialized, de Venge, vooral in Cavendish groen. Onbetaalbaar, stond erbij.
Maar ook de stand van Shimano met een batterij fietsen met Ultegra Di2. Schakelt snel, maar ik moest toch vooral vaak zoeken met de vingers.
Dan heb ik de verkeerde getroffen bij Garmin.. vrouw wist niet dat je met een Edge 500 een track kon volgen, dacht ook dat de GPS nauwkeuriger is dan de sensor voor snelheid/afstand etc. Tja dan kom je niet eens aan interessante vragen toe.
- Supergrover
- Forum-lid HC
wat wel weer mooi was is die Di2 sprintersschakelaars waar je met de duimen kunt schakelen als je je handen in de beugel hebt, je kan dan met je linker en rechterduim de achterderrie bedienen...roodhoofd schreef: Maar ook de stand van Shimano met een batterij fietsen met Ultegra Di2. Schakelt snel, maar ik moest toch vooral vaak zoeken met de vingers.
- Superstick
- Forum-lid
Haha, mijn vader werd ook wild van deze fiets. Inderdaad mooi!
- boswielrenner
- Forum-lid
Hier mijn bescheiden impressie van Bike motion 2011.
Johnny rijdt met een rival voorderailleur. Interessant.
Johnny rijdt met een rival voorderailleur. Interessant.
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 17 okt 2011 12:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- boswielrenner
- Forum-lid
Het vervolg...
- boswielrenner
- Forum-lid
Tot slot de laatste foto's. Wellicht wat veel foto's van wielen, maar dat heeft momenteel mijn aandacht Bedankt voor het kijken!
- Superstick
- Forum-lid
'Less is more' is momenteel niet echt de trend, geloof ik... Prachtige Gios... En ik vind die matzwarte fietsen ook erg mooi. Al weten de decals dat voor mij persoonlijk nog een beetje te verpesten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Boswielrenner; less is more....... beter 20 goede foto's dan zo'n stortvloed aan kiekjes IMHO.
Less is bore
- boswielrenner
- Forum-lid
@Daniel1975: Mee eens, maar probeer maar eens goede foto's te maken op een beurs als iedereen voor de lens loopt en het licht niet altijd makkelijk is. Ik Geef toe dat er veel dezelfde soort foto's tussen zitten. Sorry for that.
Klopt! Ik wilde daarna nog even langslopen maar het was toen al vijf uur dus is het er niet meer van gekomen. Als ik over 2 jaar weer ga dan kom ik wel even langs maar voor die tijd zie je me nog wel een keer verschijnen voor wat spulletjes en een beurtje .andromeda schreef:@Bibske Volgens mij zag ik je nog voorbij komen maar was ik bezig met klanten (doe ik het toch goed volgens sommige hier ). Ik heb nog gekeken of ik je daarna zag maar je was al gevlogen, over 2 jaar dan maar ?