Ervaring webshops
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Een winkel hoort zn klanten netjes te behandelen. Dozenschuiver of niet. Er zijn er nl die het wel kunnen.
Bike-componetns is er daar 1 van
Bike-componetns is er daar 1 van
Leuke theorie maar je moet ergens je geld verdienen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1696
- Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12
Leuk artikel in de newsletter van mckinsey afgelopen maand. De hoogste winsten worden gemaakt door bedrijven met de hoogste klanten tevredenheid.havana schreef:Leuke theorie maar je moet ergens je geld verdienen.
Als je dat recentelijk is overkomen kan het doordat ze verhuisd zijn. Stond ook op de website. Ik kwam er ook te laat achter. Daarna order geannuleerd, en 3 dagen later geld terug op de rekening. Ik kan je ervaring niet delen.jsprbcn schreef:Ik heb op 3 fora mijn enigszins negatieve ervaring geuit, ik ga Bike24 niet aanraden aan vrienden en mij zijn ze kwijt als klant.
Enkel en alleen omdat ik 7 dagen heb moeten wachten op een antwoord m.b.t. 1 artikel die mijn bestelling op hold zette.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik heb eigenlijk nog maar heel weinig negatieve ervaringen met webshops (ook voo rniet-fietsartikelen)
Tevreden van
Bobshop.de
Futrumshop.nl
Cyclewear.eu
Bikester.be
En zelfs van aliexpess.com, al moet je daar goed weten wat je koopt. Ik heb er vorige maand armstukken gekocht voor nog geen 4euro. Geen high-end product, geen merk product, maar wel dik in orde. (En geen namaak ook dus)
En dan vergeet ik er nog.
Ik check de laagste prijs voor wat ik wel.
Tevreden van
Bobshop.de
Futrumshop.nl
Cyclewear.eu
Bikester.be
En zelfs van aliexpess.com, al moet je daar goed weten wat je koopt. Ik heb er vorige maand armstukken gekocht voor nog geen 4euro. Geen high-end product, geen merk product, maar wel dik in orde. (En geen namaak ook dus)
En dan vergeet ik er nog.
Ik check de laagste prijs voor wat ik wel.
Vorige week 2 Elite San Remo Lock dakdragers besteld en keurig optijd geleverd door Sport44.com. De artikelen waren bijzonder goed verpakt en netjes via de mail een track en trace code gekregen nog voordat het pakketje verstuurt was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Vorige week voor het eerst wiggle besteld: keurig geleverd, maar erg traag als je vergelijkt met wat ik gewend ben bij bike24, bike-components, etc.
Zelfs met priority duurde het 9dg, ondanks dat alles op voorraad was. Niet fijn als er lichte druk op zit en je beter gewend bent.
Zelfs met priority duurde het 9dg, ondanks dat alles op voorraad was. Niet fijn als er lichte druk op zit en je beter gewend bent.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13740
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Dat soort dingen kan je beter niet bij een fiets webshop bestellen. Het is geen weekkamp.M4028049 schreef:Hebben mensen ervaring met retour zenden bij Cyclewear.eu? Ik wil daar een regenjack bestellen, maar weet niet zeker of de maat goed zal zijn.
gewoon bij je fm kopen.
Natuurlijk kun je het retourneren en je ontvangt dan netjes je geld terug; daar hebben ze geen enkele moeite mee.wasbeer2006 schreef:Dat soort dingen kan je beter niet bij een fiets webshop bestellen. Het is geen weekkamp.M4028049 schreef:Hebben mensen ervaring met retour zenden bij Cyclewear.eu? Ik wil daar een regenjack bestellen, maar weet niet zeker of de maat goed zal zijn.
gewoon bij je fm kopen.
Sommige webshops zoals Futurumshop zijn hier zo op ingesteld dat je op hun kosten de zending kunt retourneren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
+1
Werkt prima.
Enige irritante is dat merken niet altijd comsequent zijn met hun maatvoering, dat is lastig.
Werkt prima.
Enige irritante is dat merken niet altijd comsequent zijn met hun maatvoering, dat is lastig.
Less is bore