Pagina 8 van 70

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 apr 2014 13:12
door japiecarbon
Een winkel hoort zn klanten netjes te behandelen. Dozenschuiver of niet. Er zijn er nl die het wel kunnen.

Bike-componetns is er daar 1 van

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 apr 2014 13:27
door havana
Leuke theorie maar je moet ergens je geld verdienen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 apr 2014 13:47
door materialist
havana schreef:Leuke theorie maar je moet ergens je geld verdienen.
Leuk artikel in de newsletter van mckinsey afgelopen maand. De hoogste winsten worden gemaakt door bedrijven met de hoogste klanten tevredenheid.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 apr 2014 14:07
door jsprbcn
Ik heb op 3 fora mijn enigszins negatieve ervaring geuit, ik ga Bike24 niet aanraden aan vrienden en mij zijn ze kwijt als klant.
Enkel en alleen omdat ik 7 dagen heb moeten wachten op een antwoord m.b.t. 1 artikel die mijn bestelling op hold zette.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 apr 2014 19:10
door MarcFaFo
jsprbcn schreef:Ik heb op 3 fora mijn enigszins negatieve ervaring geuit, ik ga Bike24 niet aanraden aan vrienden en mij zijn ze kwijt als klant.
Enkel en alleen omdat ik 7 dagen heb moeten wachten op een antwoord m.b.t. 1 artikel die mijn bestelling op hold zette.
Als je dat recentelijk is overkomen kan het doordat ze verhuisd zijn. Stond ook op de website. Ik kwam er ook te laat achter. Daarna order geannuleerd, en 3 dagen later geld terug op de rekening. Ik kan je ervaring niet delen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 23 apr 2014 19:20
door hayes
Ik heb eigenlijk nog maar heel weinig negatieve ervaringen met webshops (ook voo rniet-fietsartikelen)

Tevreden van
Bobshop.de
Futrumshop.nl
Cyclewear.eu
Bikester.be
En zelfs van aliexpess.com, al moet je daar goed weten wat je koopt. Ik heb er vorige maand armstukken gekocht voor nog geen 4euro. Geen high-end product, geen merk product, maar wel dik in orde. (En geen namaak ook dus)

En dan vergeet ik er nog.
Ik check de laagste prijs voor wat ik wel.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 06 mei 2014 21:01
door M4028049
Hebben mensen ervaring met retour zenden bij Cyclewear.eu? Ik wil daar een regenjack bestellen, maar weet niet zeker of de maat goed zal zijn.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 06 mei 2014 21:06
door Gerboon
Vorige week 2 Elite San Remo Lock dakdragers besteld en keurig optijd geleverd door Sport44.com. De artikelen waren bijzonder goed verpakt en netjes via de mail een track en trace code gekregen nog voordat het pakketje verstuurt was.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 06 mei 2014 22:15
door daniel1975
Vorige week voor het eerst wiggle besteld: keurig geleverd, maar erg traag als je vergelijkt met wat ik gewend ben bij bike24, bike-components, etc.
Zelfs met priority duurde het 9dg, ondanks dat alles op voorraad was. Niet fijn als er lichte druk op zit en je beter gewend bent.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 06 mei 2014 22:26
door wasbeer2006
M4028049 schreef:Hebben mensen ervaring met retour zenden bij Cyclewear.eu? Ik wil daar een regenjack bestellen, maar weet niet zeker of de maat goed zal zijn.
Dat soort dingen kan je beter niet bij een fiets webshop bestellen. Het is geen weekkamp.
gewoon bij je fm kopen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 06 mei 2014 23:07
door Focus
wasbeer2006 schreef:
M4028049 schreef:Hebben mensen ervaring met retour zenden bij Cyclewear.eu? Ik wil daar een regenjack bestellen, maar weet niet zeker of de maat goed zal zijn.
Dat soort dingen kan je beter niet bij een fiets webshop bestellen. Het is geen weekkamp.
gewoon bij je fm kopen.
Natuurlijk kun je het retourneren en je ontvangt dan netjes je geld terug; daar hebben ze geen enkele moeite mee.
Sommige webshops zoals Futurumshop zijn hier zo op ingesteld dat je op hun kosten de zending kunt retourneren.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 07 mei 2014 07:07
door daniel1975
+1
Werkt prima.
Enige irritante is dat merken niet altijd comsequent zijn met hun maatvoering, dat is lastig.