Foto's slecht weer Fiets,
Plak hei tussen Helenaveen en Neerkant denk ik zo. Het lijkt op het hek dat ik daar ooit heb geopend.farelli schreef:
Kende 't plekske Cervino?
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
farelli schreef:Avid Shortywalterg schreef:Aah, een crossert met cantilever brakes!
Shimano Deore LX (1991)
- robbebopper
- Forum-lid HC
boswielrenner schreef:Schoonmaken van de fiets is voor mij meer dan sec het schoonmaken. Voor een cyclo of andere zware rit maak ik mijn fiets wel eens schoon, terwijl het niet echt nodig is, maar meer als een soort mentale voorbereiding op de rit. Een soort van "zen" moment. Daarnaast vind ik een schone fiets fijner rijden en is het zo gebeurd met een tuinslang en een sopje.
Maak mijn "winterfiets" ook altijd schoon na elke rit.
Herkenbaar! Ik vind het ook een relaxed moment om lekker mijn fiets te poetsen. Kost inderdaad niet eens zo heel veel tijd, en het bespaart je op langere termijn ook weer enkele ritjes naar de fietsenmaker, of "repareermomenten".
Wat betreft de quiz over Farelli, ik dacht zelf aan een mooie "bunny hop".
http://bbbcycling.com/bike-parts/stems/BHS-44" onclick="window.open(this.href);return false; Eeen omgedraaide BBB 35D was de enigste optie om bijna even diep te zitten als op de wedstrijdfiets (Planet-X Stealth in maat M)jansen01 schreef:Welke stuurpen zit er op de Giant?
Verstelbare stuurpennen ( op ITM Millenium ADJ na dan) zijn niet stabiel genoeg, blijft beweging in zitten, dus dit was een mooi alternatief.
Laatst gewijzigd door tieme op 12 jan 2013 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Planet-X Stealth Pro "Pink - DA7800TT SRM - HED.3
Planet-X Stealth Pro "Guru Blue"- DA7800 - PowertapPro+
Empella BonfireSL - CarbonFire - Ultegra6600 - CR420
Zipp? een Lada met een ferrari logo maakt nog geen Ferrari Zijn onbekende 42mm carbon velgen met een powertap achternaaf en regulier opgespaakt (32spaaks achter, 24 voor uit mijn hoofd)Rey953 schreef:Zipp wielen op een winterfiets, doe maar gek.
Eens, doe het meestal gelijk na de rit (fietsen staan her en der in de woonkamer en de slaapkamer) Hou er niet van om op een vieze fiets te vertrekken...even emmertje sop en wegwerpsponsje en zo gebeurd, na afloop even ketting met een lap schoon trekken en dunne film olie erop.boswielrenner schreef:Schoonmaken van de fiets is voor mij meer dan sec het schoonmaken. Voor een cyclo of andere zware rit maak ik mijn fiets wel eens schoon, terwijl het niet echt nodig is, maar meer als een soort mentale voorbereiding op de rit. Een soort van "zen" moment. Daarnaast vind ik een schone fiets fijner rijden en is het zo gebeurd met een tuinslang en een sopje.
Maak mijn "winterfiets" ook altijd schoon na elke rit.
Mijn fiets steekt hier een beetje magertjes af denk ik:
Is een projectje dat ik voor weinagh gekocht heb om een beetje te leren sleutelen aan racefietsen. Een chinees alu-frame (met lakverkleuring door stikkers, dus vandaar de nieuwe plakplaatjes), gelukkig wel met carbon-vork van Time. Verder is het een ware mengelmoes van shimano-onderdelen (RSX, RX100, 105, 600), een onbekende achterderrie en een sunrace-achterrem. Nu alle kabels vervangen, evenals het stuurlint maar de groep zelf is eigenlijk ook wel af. Dat wordt de volgende stap dus :p.
Oja, om bij te dragen aan de discussie.. na de rit even afspuiten en droogmaken
Is een projectje dat ik voor weinagh gekocht heb om een beetje te leren sleutelen aan racefietsen. Een chinees alu-frame (met lakverkleuring door stikkers, dus vandaar de nieuwe plakplaatjes), gelukkig wel met carbon-vork van Time. Verder is het een ware mengelmoes van shimano-onderdelen (RSX, RX100, 105, 600), een onbekende achterderrie en een sunrace-achterrem. Nu alle kabels vervangen, evenals het stuurlint maar de groep zelf is eigenlijk ook wel af. Dat wordt de volgende stap dus :p.
Oja, om bij te dragen aan de discussie.. na de rit even afspuiten en droogmaken
Hier is de waterslang bevroren ....