GIOS forumrit 13 mei 2012, Haastrecht
-
- Forum-lid
Zoals op de foto's hierboven te zien is moet er aan de route nog een heel klein beetje geschaafd worden. Reken er op dat we zullen kiezen voor veilige maar prachtige weggetjes.
Wederom heb ik een nieuwe deelnemer (nr. 17) toegevoegd: Ben van den Berg. Leuk dat je mee doet Ben!
De startpost is bijgewerkt met het vertrekpunt: Cafe over de Brug, Veerlaan 1, Haastrecht.
Wederom heb ik een nieuwe deelnemer (nr. 17) toegevoegd: Ben van den Berg. Leuk dat je mee doet Ben!
De startpost is bijgewerkt met het vertrekpunt: Cafe over de Brug, Veerlaan 1, Haastrecht.
Goeie aanvulling Hans. We zijn gister gewoon een paar keer een zijweggetje ingeslagen die niet geschikt zijn voor de tocht. Maar dit soort weggetjes zijn wel prima voor dit soort foto'sbianchisl3 schreef:Zoals op de foto's hierboven te zien is moet er aan de route nog een heel klein beetje geschaafd worden. Reken er op dat we zullen kiezen voor veilige maar prachtige weggetjes.
Ik heb trouwens wel lekker geslapen na dat natte winderige rondje
-
- Forum-lid
Gastheerg schreef:
We zijn gister gewoon een paar keer een zijweggetje ingeslagen die niet geschikt zijn voor de tocht. Maar dit soort weggetjes zijn wel prima voor dit soort foto's
We hebben natuurlijk nog wel overwogen om over het hek te klimmen
-
- Forum-lid
Ja, waarom hebben we dat eigenlijk niet gedaan?
Maar geen zorgen. Het komt helemaal goed met de route. Ik ga met de ervaring van gisteren weer even puzzelen en dan ligt er 13 mei een mooi rondje klaar waar niemand ongerust van hoeft te worden. Er zullen hooguit één of twee korte passages zijn waar de snelheid er eventjes uit moet maar volgens mij is niemand van de deelnemers geïnteresseerd in een hoog gemiddelde.
Maar geen zorgen. Het komt helemaal goed met de route. Ik ga met de ervaring van gisteren weer even puzzelen en dan ligt er 13 mei een mooi rondje klaar waar niemand ongerust van hoeft te worden. Er zullen hooguit één of twee korte passages zijn waar de snelheid er eventjes uit moet maar volgens mij is niemand van de deelnemers geïnteresseerd in een hoog gemiddelde.
delete
Laatst gewijzigd door Cervino op 15 okt 2012 02:33, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee we gaan broodkruimels strooien!Cervino schreef:Komt er nog een gps bestand online?
delete
Laatst gewijzigd door Cervino op 15 okt 2012 02:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Uiteraard komt er na afloop een GPS bestand voor wie nog eens na wil rijden of wie er niet bij was.Cervino schreef:Importeren van gestrooide broodkruimels in Google Earth ?
OK, laat het dan maar een verassing worden. Svp geen mudtrail ! Anders gaat het publiek straks nog denken: waar is al dat blauw ?
-
- Forum-lid
Als je goed naar de foto's kijkt heb je wel wat aanknooppunten..