japiecarbon schreef:Dus jij vind een koersbroek met haar eronder EN waar haren uitsteken mooier dan een koersbroek met gladde geschoren bruine benen?
Heb ik dat dan ergens gezegd?
Al blijft het een feit dat gladde baby-beentjes ('o nee, de mijne zijn geen baby-beentjes want ze zijn veel gespierder!': ach, ja

) bij een volwassen manskerel eigenlijk ook heus geen gezicht zijn. Of beter: het is echt niet de beenbeharing die in doorslaggevende mate bepaalt hoe mooi of hoe lelijk de kwestieuze manspersoon is.
japiecarbon schreef:De vergelijking met voetballers vind ik slecht, want die hebben hoge sokken aan. Body builders doen het bv wel, en daar gaat t wel om mooi zijn.
Tja, bodybuilding kan als esthetische referentie natuurlijk wel tellen...
De vergelijking met bodybuilding lijkt me hoedanook nog veel manker dan die met voetballers. Want net als bij voetbal gaat het in fietsen - dacht ik - niet in de eerste plaats om mooi zijn; bovendien vind ik mezelf eerlijk gezegd - en in alle bescheidenheid - ook zonder geschoren benen nog wel mooi genoeg om op een mooie fiets te kunnen plaatsnemen.
Kortom: what the f**k?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)