Vetta
-
- Forum-lid
Erg mooi geworden Timo! Absoluut één van de betere fietsprojecten die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen. Het is dat ik niet kan schilderen maar anders zou het zomaar een inspiratiebron kunnen zijn om zelf wat moois te bedenken.
Thanks, ze is er zelf ook erg tevreden over. Alleen de wielen zijn tijdelijk zodat we ermee op vakantie kunnen volgende week. In het najaar maar eens een setje bouwen dat beter bij deze fiets past: 28-gaats naven, zilverkleurige spaken en zilverkleurige velgen met klassieke banden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Hier en daar nog wat finetuning is altijd leuk maar dat heeft natuurlijk geen haast. Er kan nu in ieder geval mee worden gefietst en dit is natuurlijk bij uitstek een fiets om lekker in het zonnetje mee rond te rijden zodat iedereen 'm ziet. Uitbreiden van de klassieke look zal zeker nog iets toevoegen maar het frame is in ieder geval alvast uniek.
Hahaha, wat je hier niet goed ziet (zwart op zwart) is dat ze een zwarte legging draagt met daarop een kort zwart rokje, een zwarte pull-over en een rugzakje met panter-print. We waren op de fiets onderweg van Amsterdam naar een verjaardag in Valkenburg (foto's 's avonds op de terugweg, vandaar de pull-over)
Nog een verloren zieltimo2.0 schreef:Hahaha, wat je hier niet goed ziet (zwart op zwart) is dat ze een zwarte legging draagt met daarop een kort zwart rokje, een zwarte pull-over en een rugzakje met panter-print. We waren op de fiets onderweg van Amsterdam naar een verjaardag in Valkenburg (foto's 's avonds op de terugweg, vandaar de pull-over)
Nee hoor, alleen waren deze foto's net niet geschikt voor je stelling Ze fietst normaal wel degelijk in een fietsbroekje en shirt.
http://youtu.be/fGyefgpFfJU" onclick="window.open(this.href);return false;