Amstel Gold 2013
-
- Forum-lid
Kniestukken zijn toch nutteloos of heb jij ooit last gehad van koude knieen? Gewoon koste broek misschien met armstukken. Het wordt 13 graden windkracht 2 ideaal!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik mag hopen dat je niet serieus bemt?tom de groot schreef:Kniestukken zijn toch nutteloos of heb jij ooit last gehad van koude knieen? Gewoon koste broek misschien met armstukken. Het wordt 13 graden windkracht 2 ideaal!
Knieproblemen komen vaak genoeg voor en dan werken kniestukken prima. Dat jij ze niet fijn vindt zegt tochniet dat ze nutteloos zijn?
Less is bore
+1daniel1975 schreef:Ik mag hopen dat je niet serieus bemt?tom de groot schreef:Kniestukken zijn toch nutteloos of heb jij ooit last gehad van koude knieen? Gewoon koste broek misschien met armstukken. Het wordt 13 graden windkracht 2 ideaal!
Knieproblemen komen vaak genoeg voor en dan werken kniestukken prima. Dat jij ze niet fijn vindt zegt tochniet dat ze nutteloos zijn?
-
- Forum-lid HC
Het weer kan nog weleens flink tegenvallen, vooral in het zuidoosten zaterdag nog regen 70% regenkans, 12 graden en windkracht 4.
Gewoon regenjack en beenstukken voor mij!
Het echte mooie weer is voor de profs, een dag later!
Gewoon regenjack en beenstukken voor mij!
Het echte mooie weer is voor de profs, een dag later!
Laatst gewijzigd door colnagofreak op 10 apr 2013 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Weer wat geleerd vandaag. In mijn omgeving is de algemene mening over kniestukken dat ze nuteloos zijn.
Hoewel ik vrijwel dagelijks over de Limburgse heuvels rij, heb ik last minute toch besloten (ook gezien weersverwachting) mee te doen aan de AGR toerversie. Zwart rijden vind ik absoluut 100% not done, dus probeer ik via Marktplaats nog een kaartje te bemachtigen.
Snelle check; zijn rugnummers en afstanden hard aan elkaar gekoppeld? In mijn herinnering maakt dit niets uit, maar wil het even zeker weten. Wil namelijk de 150km rijden en Marktplaats aanbieding meest in de buurt is voor 100km.
Snelle check; zijn rugnummers en afstanden hard aan elkaar gekoppeld? In mijn herinnering maakt dit niets uit, maar wil het even zeker weten. Wil namelijk de 150km rijden en Marktplaats aanbieding meest in de buurt is voor 100km.
Volgens mij had janjmagic nog twee kaartjes in de aanbieding.roger68 schreef:Hoewel ik vrijwel dagelijks over de Limburgse heuvels rij, heb ik last minute toch besloten (ook gezien weersverwachting) mee te doen aan de AGR toerversie. Zwart rijden vind ik absoluut 100% not done, dus probeer ik via Marktplaats nog een kaartje te bemachtigen.
Misschien een PB-tje zijn kant op?