Raboploeg verder als Blanco Pro Cycling
Kan iemand mij uitleggen waarom ze de TT rijden op de "normale" fiets?
Is al uitgebreid besproken: Boom wisselde onderaan de slotklim van zijn TT fiets naar zijn koersfiets om zo beter te kunnen klimmen.joeywl schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom ze de TT rijden op de "normale" fiets?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Remkoh-tete
- Forum-lid
Waarschijnlijk omdat ze moesten klimmen tijdens de tijdrit? Staat overigens wel vreemd: een TT helm op terwijl ze op een "normale" fiets rijden.joeywl schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom ze de TT rijden op de "normale" fiets?
-
- Forum-lid
Was ook mijn eerste gedachte, maar gelukkig durf jij het hier gewoon neer te zetten.timo2.0 schreef:Omdat Terpstra begeleiding krijgt van Lefevre, Ibargueren en Van Mol terwijl de Blanco-renners (krampachtig) hun bruine boterhammen wegwerken?soffatti schreef:De lat te hoog leggen doe ik niet maar vorig jaar won bijvoorbeeld Terpstra ook een semi-Vlaamse klassieker. Waarom zou een Blanco renner het dan niet kunnen?
Soms spreken ploegen ook onderling af dat ze koersfietsen gebruiken, dat scheelt enorm in de logistiek. Bijvoorbeeld bij de Ronde van Beijing.
Klopt, dat zag je ook in de ploegentijdrit in Qatar. Maar dat was bij Boom niet aan de orde.havana schreef:Soms spreken ploegen ook onderling af dat ze koersfietsen gebruiken, dat scheelt enorm in de logistiek. Bijvoorbeeld bij de Ronde van Beijing.
fietsen doe ik net als een prof,
Oke excuses, had het nog niet gelezen. Bedankt!
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8055_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er inderdaad uit als een vrij kleine fiets, maar die andere foto vertekent wat, denk ik
Ziet er inderdaad uit als een vrij kleine fiets, maar die andere foto vertekent wat, denk ik
Giant TCR Advanced 1 LTD / Empella Bonfire / no-name TT
Nu rijdt Blanco met Bell helmen, maar blijkbaar heeft Theo toestemming om met z'n "oude" Giro Air Attack te koersen?
Weet niet wat voor contract ze daarmee hebben, maar ik kan me indenken dat Bell het liever anders ziet...
Dan wel weer zonder vizier, want dat zal van sponsor Oakley wel weer niet mogen...
Weet niet wat voor contract ze daarmee hebben, maar ik kan me indenken dat Bell het liever anders ziet...
Dan wel weer zonder vizier, want dat zal van sponsor Oakley wel weer niet mogen...