Vandaag gefietst in 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Na een duurrit van 75 km gister vandaag maar eens een wintercompetitieritje gepakt. Dat viel nog niet mee na een paar jaar afwezigheid in het peloton. Gewoon lekker uitgereden, lekker gefietst. Leek flink koud te worden, maar door de intensiteit en de heerlijke zon viel het alles mee.
Alweer 350 km vanaf 1 januari, lekker bezig!
Alweer 350 km vanaf 1 januari, lekker bezig!
Less is bore
-
- Forum-lid
Vanmorgen vanaf Den helder over het strand naar Petten gereden. De terugweg ook over het strand tot en met Callantsoogh, daarna door de duinen wezen scheuren. De heenweg was lekker, een zonnetje en de wind schuin in de rug, de weg terug was minder, kreeg het al snel koud. Wel veel wandelaars op het strand, eigenlijk ook niet zo gek het was er mooi weer voor.
http://app.strava.com/activities/37384940" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/activities/37384940" onclick="window.open(this.href);return false;
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Ziek het oudejaar uit/ nieuwejaar in. 1e ritje vh jaar eindelijk een feit vandaag, klein rondje maar van 25km,ontspannen rondje Bovenkarspel-Andijk-Enkhuizen-Bovenkarspel. Zo de spieren beetje losgereden nadat ik vrijdagavond al gekickboxed had.
Ik had de intentie 4 uurtjes te gaan trainen, maar vond het ondanks het zonnetje na 2,5 uur wel zat vandaag..Brrrrr http://app.strava.com/activities/37367963" onclick="window.open(this.href);return false;
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Vanmiddag zo'n 60 km door het Groningse land gereden, wat ik meer dan genoeg vond met deze kou. De zon wilde hier ook niet echt doorbreken.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Het was echt heerlijk weer vandaag. Vanochtend eerst lekker flink gewandeld met het gezin, en vanmiddag 2,5 uur op de fiets. Eerst in het zonnetje tot zonsondergang. Zonnebril en handschoenen waren verplichte accessoires vandaag. Rond zonsopgang vond ik wel dat het opeens erg donker was, maar toen ik thuis weer voor de schuurdeur stond merkte ik dat ik mijn zonnebril nog op had...
Bij de watertoren is een fietspad tussen het land door naar Nieuwkoop. Daar was ik nog nooit geweest (dat fietspad) dus het leek mij leuk om het eens te nemen. Inderdaad een leuk pad, maar ook heel erg geliefd bij wandelaars, vandaag duidelijk meer dan bij fietsers. Dat de wandelaars op een fietspad liepen wisten ze goed want iedereen ging aan de kant zodra ze je zagen of na een belletje en alle honden werden netjes bij gehouden, mensen zeiden vriendelijk gedag en ik bedankte iedereen vriendelijk maar toch... echt erg lekker door fietst het niet.
Bij de watertoren is een fietspad tussen het land door naar Nieuwkoop. Daar was ik nog nooit geweest (dat fietspad) dus het leek mij leuk om het eens te nemen. Inderdaad een leuk pad, maar ook heel erg geliefd bij wandelaars, vandaag duidelijk meer dan bij fietsers. Dat de wandelaars op een fietspad liepen wisten ze goed want iedereen ging aan de kant zodra ze je zagen of na een belletje en alle honden werden netjes bij gehouden, mensen zeiden vriendelijk gedag en ik bedankte iedereen vriendelijk maar toch... echt erg lekker door fietst het niet.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Gisteren warm aangekleed en op pad gegaan. Het snijdende oostenwindje was alles behalve fijn om tegenin te fietsen. Doel was om eens post te gaan vatten bij het Schildmeer. Helaas nog geen ijs aldaar
Route was Groningen - Slochteren - Schildwolde - Helium - Siddeburen - Overschild - Ten Post - Ten Boer - St. Annen - Zuidwolde - Groningen.
Goed voor zo'n 65 km. Had niet veel langer moeten duren want de handen werden alweer koud.
Route was Groningen - Slochteren - Schildwolde - Helium - Siddeburen - Overschild - Ten Post - Ten Boer - St. Annen - Zuidwolde - Groningen.
Goed voor zo'n 65 km. Had niet veel langer moeten duren want de handen werden alweer koud.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
In het oosten was het weer gisteren een stuk minder dan in de plaatjes die ik hier boven zie. Het was het merendeel van de dag zwaar bewolkt en zo nu en dan viel er al een verdwaald vlokje naar beneden. Ik heb nog bijna 70 km rond gereden als een mummy. Koud heb ik 't niet gekregen, maar fijn fietsen is toch anders. Nog 11 uur op de fiets gezeten afgelopen week. Deze week zal het wel moeilijk worden om de uurtjes nog te maken. Gisteravond is er al wat sneeuw gevallen en nu sneeuwt 't hier al weer...
Ik zou zeggen trek je schaatsen uit het vet....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eindelijk gerechtigheid en hier weer eens mooier weer gehad
Maar zal idd de komende week minder worden, ze geven voor vanavond en vanacht in het zuiden en midden sneeuw op
Maar zal idd de komende week minder worden, ze geven voor vanavond en vanacht in het zuiden en midden sneeuw op
Less is bore
-
- Forum-lid
Die wind viel mij gisteren ook een beetje tegen. Zaterdag had ik een vrij uitgebreide mtb rit gedaan en omdat het er zondag buiten zo mooi uit zag dacht ik aan een lange rit. Plan was om rondom Gooimeer/Eemmeer te rijden maar toen ik de wind eenmaal voelde heb ik dat plan laten varen.
In plaats van 100+ was ik na 88km erg blij weer thuis te zijn.
Toch een mooie rit en ondanks de kou genoten van de mooie uitzichten met het zonnetje. Helaas te koud voor foto's deze keer.
In plaats van 100+ was ik na 88km erg blij weer thuis te zijn.
Toch een mooie rit en ondanks de kou genoten van de mooie uitzichten met het zonnetje. Helaas te koud voor foto's deze keer.