Teams en materiaal voor 2014
Deze foto plaatst Fietsmagazine een klein uur geleden op hun Facebook pagina...
Maar plaatje zie ik niet terug op de homepagina hier op de site in het nieuwsbericht... Zal het dan toch Photoshop zijn? Ziet er op zich goed uit voor Movistar...
Maar plaatje zie ik niet terug op de homepagina hier op de site in het nieuwsbericht... Zal het dan toch Photoshop zijn? Ziet er op zich goed uit voor Movistar...
- boswielrenner
- Forum-lid
Het zou best waar kunnen zijn. Ik heb altijd gedacht dat het Canyon of Merida zou gaan worden. Het zal binnenkort wel duidelijk worden.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Mooie fiets die Canyon van Movistar!! Toch wel ff wennen. Movistar (met daarvoor Caisse d'Épargne en Banesto) heeft volgens mij al die tijd op Pinarello gereden.
De mooiste vond ik toch wel de gele (met een beetje rood) Prince of Spain van Valverde toen `ie Spaans kampioen was.
Nou ja, Canyons zijn ook geen lelijke fietsen.
Giroditaliafan
De mooiste vond ik toch wel de gele (met een beetje rood) Prince of Spain van Valverde toen `ie Spaans kampioen was.
Nou ja, Canyons zijn ook geen lelijke fietsen.
Giroditaliafan
-
- Forum-lid
Deze bedoel je dus.
Zelfs toen het nog Reynolds was (totaal zo'n 32 jaar)giroditaliafan schreef:Mooie fiets die Canyon van Movistar!! Toch wel ff wennen. Movistar (met daarvoor Caisse d'Épargne en Banesto) heeft volgens mij al die tijd op Pinarello gereden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Domper voor Merida-Lampre was toch groter dan ik dacht...
http://www.sport.be/cycling/nl/nieuws/a ... _ID=664245
111 fietsen foetsie plus wat vervoer en materiaal. Dat is echt nogal wat... Hopelijk wordt het snel voor ze opgelost, ook al zou het verzekeringswerk zijn. Wat die die diefstallen betreft lees je steeds vaker en je hoort verder nooit wat over die fietsen meer.
Merida roept wel mensen op of ze wat zien of horen. Ook loven ze een beloning uit, maar ben bang dat je er niets meer van terug ziet. Zo´n vrachtwagen zou op zich op moeten vallen, maar die vracht zullen ze wel hebben overgeladen en de Merida-Lampre in brand gestoken ofzo...
Hopelijk hebben ze alles wel op orde bij aanvang van het seizoen bij Merida-Lampre.
http://www.sport.be/cycling/nl/nieuws/a ... _ID=664245
111 fietsen foetsie plus wat vervoer en materiaal. Dat is echt nogal wat... Hopelijk wordt het snel voor ze opgelost, ook al zou het verzekeringswerk zijn. Wat die die diefstallen betreft lees je steeds vaker en je hoort verder nooit wat over die fietsen meer.
Merida roept wel mensen op of ze wat zien of horen. Ook loven ze een beloning uit, maar ben bang dat je er niets meer van terug ziet. Zo´n vrachtwagen zou op zich op moeten vallen, maar die vracht zullen ze wel hebben overgeladen en de Merida-Lampre in brand gestoken ofzo...
Hopelijk hebben ze alles wel op orde bij aanvang van het seizoen bij Merida-Lampre.
Las net ook dat het gaat om 111 fietsen en materiaal. Je zou verwachten dat het moeilijk zou zijn dit spul weer aan de man te brengen, maar na alle diefstallen van de laatste tijd blijkt er toch een grote markt voor te zijn. Aan de andere kant zullen er genoeg corrupte handelaren zijn die het spul na een goede re-paint job graag de man brengen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Waarom zouden ze opnieuw geverfd moeten worden? Zijn genoeg landen waar ze dit zo verkopen kunnen. De zwarte markt is groot genoeg. De hoofdprijs hoeven ze er niet voor te hebben.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
mrcoffee schreef:Wellicht binnekort bij Vos in de aanbieding? Alvast excuus, ik kon deze slechte gedachte niet nalaten
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dan geef ik die handelaren nog meer credits dan ze verdienen….JPAR schreef:Waarom zouden ze opnieuw geverfd moeten worden? Zijn genoeg landen waar ze dit zo verkopen kunnen. De zwarte markt is groot genoeg. De hoofdprijs hoeven ze er niet voor te hebben.
insta #gravelgremmen
- boswielrenner
- Forum-lid
Belkin + Bianchi
Argos + Giant
Omega + Specialized
Lotto + Ridley
Europcar + Colnago
Movistar + Canyon
Lampre + Merida