TijdstrijdersCup 2011
@MJ: er zijn een paar gaten, door wat afzeggingen. Maar 140 m/v aan de start, is nie sleg nie. Vorig jaar reden er uit eindelijk 76.
[quote="Corniel"]@MJ: er zijn een paar gaten, door wat afzeggingen. Maar 140 m/v aan de start, is nie sleg nie. Vorig jaar reden er uit eindelijk 76.[/quote]
Wordt de uitslag weer op "een grote hoop" gegooid, of komt er nu gezien het aantal deelnemers een (leeftijds)categorie indeling?
Wordt de uitslag weer op "een grote hoop" gegooid, of komt er nu gezien het aantal deelnemers een (leeftijds)categorie indeling?
Zo en nu eerst een bavaria
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je rijd een tijdrit toch voor jezelf? het heeft in mijn ogen weinig zin jezelf met anderen te vergelijken op het gebied van tijdrijden. Er doen mensen mee die zo godsgruwelijk hard kunnen fietsen, dat ik daar toch nooit boven eindig. En er zijn er die zoveel langzamer gaan, dat ik het geen prestatie vind om daar voor te eindigen. In welk klassement dan ook.
Ik eindig liever als 54e in het totaalklassement, maar met een gemiddelde waar ik tevreden over ben, dan 12e in de categorie 40-50 jaar met een lagere gemiddelde snelheid.
Nog eenvoudiger: Ik ben tevreden als ik morgen kapot over de streep kom, en ik het gevoel heb, dat ik geen seconde eerder klaar had kunnen zijn.
Ik eindig liever als 54e in het totaalklassement, maar met een gemiddelde waar ik tevreden over ben, dan 12e in de categorie 40-50 jaar met een lagere gemiddelde snelheid.
Nog eenvoudiger: Ik ben tevreden als ik morgen kapot over de streep kom, en ik het gevoel heb, dat ik geen seconde eerder klaar had kunnen zijn.
[quote="GBJ Hillman"]Ach ga eens een zondag op de meubelboulevard lopen, dat is pas afzien (..)[/quote]
Dat noemt men eerder een kwelling of een beproeving.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
[quote="Robbebopper"]Nog eenvoudiger: Ik ben tevreden als ik morgen kapot over de streep kom, en ik het gevoel heb, dat ik geen seconde eerder klaar had kunnen zijn.[/quote]
Mwa, als die mannen waar je vaker mee rijdt (en die ongeveer jouw niveau hebben) net voor je eindigen is het toch vervelend. Als je ze achter je laat is het mooi.![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Dat noemt men eerder een kwelling of een beproeving.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
[quote="Robbebopper"]Nog eenvoudiger: Ik ben tevreden als ik morgen kapot over de streep kom, en ik het gevoel heb, dat ik geen seconde eerder klaar had kunnen zijn.[/quote]
Mwa, als die mannen waar je vaker mee rijdt (en die ongeveer jouw niveau hebben) net voor je eindigen is het toch vervelend. Als je ze achter je laat is het mooi.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Er zijn een aantal plekjes vrij gekomen door laatste moment afzeggers. Als je nog mee wilt doen, mail dan voor 22:00 je naam, geboortedatum en je verwachte snelheid. Dan kan je nog starten morgen!
[quote="Robbebopper"]Je rijd een tijdrit toch voor jezelf? het heeft in mijn ogen weinig zin jezelf met anderen te vergelijken op het gebied van tijdrijden. Er doen mensen mee die zo godsgruwelijk hard kunnen fietsen, dat ik daar toch nooit boven eindig. En er zijn er die zoveel langzamer gaan, dat ik het geen prestatie vind om daar voor te eindigen. In welk klassement dan ook.
Nog eenvoudiger: Ik ben tevreden als ik morgen kapot over de streep kom, en ik het gevoel heb, dat ik geen seconde eerder klaar had kunnen zijn.[/quote]
Ik rij in de koers altijd voor de prijzen, gemiddelden interesseren me niet.
Nog eenvoudiger: Ik ben tevreden als ik morgen kapot over de streep kom, en ik het gevoel heb, dat ik geen seconde eerder klaar had kunnen zijn.[/quote]
[quote="surplomb"][quote="Robbebopper"]Je rijd een tijdrit toch voor jezelf? het heeft in mijn ogen weinig zin jezelf met anderen te vergelijken op het gebied van tijdrijden. Er doen mensen mee die zo godsgruwelijk hard kunnen fietsen, dat ik daar toch nooit boven eindig. En er zijn er die zoveel langzamer gaan, dat ik het geen prestatie vind om daar voor te eindigen. In welk klassement dan ook.
[/quote]
Oja? En hoevaak rij jij prijs dan?![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
[/quote]
Oja? En hoevaak rij jij prijs dan?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="mispoes"][quote="surplomb"][quote="Robbebopper"]Je rijd een tijdrit toch voor jezelf? het heeft in mijn ogen weinig zin jezelf met anderen te vergelijken op het gebied van tijdrijden. Er doen mensen mee die zo godsgruwelijk hard kunnen fietsen, dat ik daar toch nooit boven eindig. En er zijn er die zoveel langzamer gaan, dat ik het geen prestatie vind om daar voor te eindigen. In welk klassement dan ook.
[/quote]
[/quote]
Ho ho, ik heb een keer in het Tsjechische Gletsewietsje een prijs gewonnen voor de best zittende broek.
[/quote]
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ho ho, ik heb een keer in het Tsjechische Gletsewietsje een prijs gewonnen voor de best zittende broek.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Over een half uur ga ik op weg naar Almere.
Zij die pijn lijden gaan groeten u!
Succes allemaal!
Zij die pijn lijden gaan groeten u!
Succes allemaal!
Ik heb nog een paar uurtjes gekeken.
Toen ik aankwam bij het parcours rond 11.30 zag ik al horden tijdrijders, en had nog niet door dat er mensen aan het inrijden waren. Het zal op sommigen wat vreemd over zijn gekomen, toch waren de aanmoedigingen welgemeend.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Op zoek naar een mooi plekje, kwam ik bij een afslag cq oversteek (Schollevaerstraat) die me lastig leek. Ik heb me daar maar geïnstalleerd, en zo goed en kwaad als het ging geholpen met wegwijzen en uitkijken naar verkeer.
(Amateur)Foto's heb ik ook, maar die zijn nog niet gereed. Ik heb 'helaas' een verkeerde instelling op de camera geselecteerd, slechts NEF ipv NEF+jpeg. Het komt er op neer dat ik nu niets hier kan plaatsen, ik ga even uitvogelen hoe dat werkt.![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Leuk evenement, alleen al voor het supergave geluid van dat aero spul de moeite waard.
Toen ik aankwam bij het parcours rond 11.30 zag ik al horden tijdrijders, en had nog niet door dat er mensen aan het inrijden waren. Het zal op sommigen wat vreemd over zijn gekomen, toch waren de aanmoedigingen welgemeend.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Op zoek naar een mooi plekje, kwam ik bij een afslag cq oversteek (Schollevaerstraat) die me lastig leek. Ik heb me daar maar geïnstalleerd, en zo goed en kwaad als het ging geholpen met wegwijzen en uitkijken naar verkeer.
(Amateur)Foto's heb ik ook, maar die zijn nog niet gereed. Ik heb 'helaas' een verkeerde instelling op de camera geselecteerd, slechts NEF ipv NEF+jpeg. Het komt er op neer dat ik nu niets hier kan plaatsen, ik ga even uitvogelen hoe dat werkt.
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Leuk evenement, alleen al voor het supergave geluid van dat aero spul de moeite waard.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.