Leuke, gekke, boeiende belevenissen onderweg.
Er zijn inderdaad gehackte E-bikes die het volle vermogen in snelheid kunnen omzetten.
Keerzijde is dat dat niet erg lang duurt....
Offtopic: wat mij altijd opvalt bij E-bikes dat de berijders 90% van het extra vermogen dat de accu ze geeft alleen gebruiken om kaarsrechtop te kunnen zitten.
Keerzijde is dat dat niet erg lang duurt....
Offtopic: wat mij altijd opvalt bij E-bikes dat de berijders 90% van het extra vermogen dat de accu ze geeft alleen gebruiken om kaarsrechtop te kunnen zitten.
Cheap light strong, choose two
Het meest frappante is nog dat de ebike berijders geen helmk dragen terwijl ze vaker harder gaan dan ons wielrenners.
Onbegrijpelijk eigenlijk, temeer het feit dat de ebikers meestal tot de zwakkeren onder ons behoren (lees: ouderen)
Onbegrijpelijk eigenlijk, temeer het feit dat de ebikers meestal tot de zwakkeren onder ons behoren (lees: ouderen)
Een E-bike is nog wel iets anders dan een electrische fiets. scheelt toch al gouw een km of 10 a 15 in het uur.Trappe schreef:Oh? Ik ben echt nog nooit ingehaald door een ebiker. Zelfs er achter zitten tegenwind schiet niet op.
Maar een helm zou niet onverstandig zijn, daar zie je er niet veel mee.
Ja weet je hoe koud het vanochtend vroeg nog was?kees0251 schreef:Vandaag toch nog lange broeken en zelfs overschoenen gespot......
Overschoenen waren wel heel overdreven maar blote knietjes? Brrrr.
Veni. Vidi. Fietsie.
En dit is het leuke van de diversiteit in de mensheid, ik ging om dezelfde tijd weg en was blij dat ik lang/lang aan had.Ernie C. schreef:Ik ben om 8:30u gewoon in kort/kort vertrokken en ik heb het niet koud gehad...
Ik heb ook de hele rit koude voeten gehad.
Ik haal vanmiddag twee jochies in op de fiets. Als ik langsrij zie ik dat eentje helemaal in zijn stuur duikt, en jawel hoor. Even later komt ie met een rood hoofd langsstampen op zijn boodschappenfiets. Ik kan dan een lach al niet onderdrukken. Vervolgend stampt ie nog een stukje door en gooit zijn armen in de lucht als een echte tourwinnaar. Geweldig. Fantasiekoers in een kinderhoofd.
Veni. Vidi. Fietsie.
haha leuk, komt me bekend voor, iedere maandag als ik van volleybal trainen kom dan komt altijd de zelfde wielrenner voorbij, Ik denk van het werk want ik zie hem wel vaker fietsen en ook met een grote rugtas op, maar daar kan ik dan altijd mooi bij in het wiel zitten.