De 'Daar word ik vrolijk van" Top 10
Pure chocolade zou wettelijk verboden moeten worden (net als koriander en Marmite).
Laatst gewijzigd door havana op 18 mar 2014 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad. Zo puur mogelijk. Heerlijk!!!scepticus schreef:50 gram 85% gaat er hier ook wel standaard in op een dag
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik kreeg op een gegeven moment een reep 100% die gebruik ik voor in de cake of muffins. Raspen en er doorheen. Dan is het heel lekker, maar om zo te eten niet.
Om vrolijk van te worden qua eten:
Boterham met kaas&marmite (voor, tijdens en na het fietsen).
Boterham met pindakaas&nootjes met witte bastardsuiker of sambal.
Grote bak koffie met reep chocola met hele noten na het fietsen. Het water loopt me nu al in de mond
Maar het allervrolijkste word ik van de lente:
's Ochtends is het vroeger licht, de vogeltjes fluiten en de blaadjes komen aan de bomen. En dan gewoon kort-kort kunnen gaan fietsen. Ik woon aan de rand van ons dorp en fiets dan zo de weilanden in.
Boterham met kaas&marmite (voor, tijdens en na het fietsen).
Boterham met pindakaas&nootjes met witte bastardsuiker of sambal.
Grote bak koffie met reep chocola met hele noten na het fietsen. Het water loopt me nu al in de mond
Maar het allervrolijkste word ik van de lente:
's Ochtends is het vroeger licht, de vogeltjes fluiten en de blaadjes komen aan de bomen. En dan gewoon kort-kort kunnen gaan fietsen. Ik woon aan de rand van ons dorp en fiets dan zo de weilanden in.
older Budweiser
Gezien de reacties zou ik haast het grote chocolade topic openen
Tot een bepaald percentage is chocolade wt lafjes, dan stoer, dan een uitdaging en dan voegt het niks meer toe. Eigenlijk niet anders dan met % van een helling
Alles rond de 8% is heerlijk klimmen. Boven de 20% voegt voor mij echt niks toe
Vanaf een bepaald % proef je ook bijna geen verschil en wordt het vooral compacter (textuur).scepticus schreef:Ik heb ook eens een reep 100% gehad (van chocolate company) en ik vond 'm niet heel speculair eigenlijk.
Geen bijzonder bittere smaak, alleen de textuur was een beetje raar.
Tot een bepaald percentage is chocolade wt lafjes, dan stoer, dan een uitdaging en dan voegt het niks meer toe. Eigenlijk niet anders dan met % van een helling
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Vanmiddag, lammetjes in de wei.
Krijgen we dan ook van die lekkere bonbons?Gastheerg schreef:Gezien de reacties zou ik haast het grote chocolade topic openen
Vanaf een bepaald % proef je ook bijna geen verschil en wordt het vooral compacter (textuur).scepticus schreef:Ik heb ook eens een reep 100% gehad (van chocolate company) en ik vond 'm niet heel speculair eigenlijk.
Geen bijzonder bittere smaak, alleen de textuur was een beetje raar.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik ben voor.