Klassieke / neutrale racekledij, waar te koop?
Veel mensen die Isadore shirts besteld hebben! Ik ben ook fan denk ik, ze hebben zelfs een dames lijn. Ziet er echt mooi uit!
Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
En zijn er al dames die zo'n shirt hebben?
Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
En zijn er al dames die zo'n shirt hebben?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ach ja het made in America zal gegarandeerd sommige nationalistische types met geld te veel genoeg aanspreken. Gelukkig vind ik de het grootste deel van het assortiment spuuglelijk hoef ik me ook niet af te vragen of ik toch wat wil kopen.jsprbcn schreef:Als je het over "overpriced" hebt.... en ik dacht dat Rapha al erg was.....
Alleen ervaring met het mannenshirtjoelle schreef: Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
Een keer of drie mee gefietst nu denk, valt vergelijkbaar met Rogelli/Agu shirts die ik heb. De kwaliteit, pasvorm en uitstraling vind ik veel mooier, maar dat mag ook voor deze prijs.
Op de site staan ook maattabellen trouwens, maar je kunt redelijk je normale maat aanhouden, valt zeker niet klein.
Het verpakkingsdoosje en de handgeschreven kaart erbij maken het wel af. Verzending ging ook vlot, dinsdag besteld en vrijdag binnen.
Heb er pas 1 ritje ingemaakt (de bib en het Atlantic Blue jersey), maar erg fijn spul allemaal.hubert d schreef:Alleen ervaring met het mannenshirtjoelle schreef: Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
Een keer of drie mee gefietst nu denk, valt vergelijkbaar met Rogelli/Agu shirts die ik heb. De kwaliteit, pasvorm en uitstraling vind ik veel mooier, maar dat mag ook voor deze prijs.
Op de site staan ook maattabellen trouwens, maar je kunt redelijk je normale maat aanhouden, valt zeker niet klein.
Het verpakkingsdoosje en de handgeschreven kaart erbij maken het wel af. Verzending ging ook vlot, dinsdag besteld en vrijdag binnen.
Moet nog even zien hoe het zich houd, lijkt wel iets gevoelig voor pluizen, maar de afwerking en service van Isadore is echt subliem.
Verzending ging bij mij helaas minder soepel, maar het contact was super, dus uiteindelijk allemaal helemaal goed gekomen.
Ik heb de bib en het witte shirt.Beide al veelvuldig gewassen, maar nog geen pluisjes... Heel de zomervakantie in deze bib en het shirt gereden. Zit, rijdt perfect en nog als nieuw!Soap schreef:Heb er pas 1 ritje ingemaakt (de bib en het Atlantic Blue jersey), maar erg fijn spul allemaal.hubert d schreef:Alleen ervaring met het mannenshirtjoelle schreef: Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
Moet nog even zien hoe het zich houd, lijkt wel iets gevoelig voor pluizen, maar de afwerking en service van Isadore is echt subliem.
Verzending ging bij mij helaas minder soepel, maar het contact was super, dus uiteindelijk allemaal helemaal goed gekomen.
Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag! Ik heb bij Isadore het zwarte dames shirt besteld!!
Ben heel benieuwd! Zo te horen is iedereen tevreden!
Kreeg nog 10,- korting via een "pop up" tijdens het bezoeken van de site en het invullen van mijn mail adres.
Ben heel benieuwd! Zo te horen is iedereen tevreden!
Kreeg nog 10,- korting via een "pop up" tijdens het bezoeken van de site en het invullen van mijn mail adres.