Het grote Vuelta-topic
Volgens mij hebben Stuart en Andy de persoonlijke Carlsberg voorraad van die plofkop opgezopen, en die is zo over de pis; dat ie ze persoonlijk uit de Vuelta heeft getrapt. Nu zit ie jammerend in de auto te klagen dat zijn lieve, lieve Alberto dat werkelijk waar nooooooit zou doen; 'was het maar vast volgend jaar' zal ie wel denken.'
- arnoudrace
- Forum-lid
of het is een positief ´gebaar van Riis´. Jongens, jullie krijgen vrij onder mom van overtreden ploegregels...???
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Om 05:00 uur nog in een café hangen... dat getuigt niet van plichtsbesef...
http://www.cyclingnews.com/news/riis-ex ... -expulsion
http://www.cyclingnews.com/news/riis-ex ... -expulsion
Precies zoals ik al zei dus, flink de bloemetjes buiten gezet.
-
- Forum-lid
Tja, het is niet helemaal volgens het boekje. Maar om die gasten dan maar meteen naar huis te sturen vind ik niet nodig. Laat ze dan gewoon maar werk verzetten voor hun ploegmaten of zo. Nu komen ze er wel erg makkelijk van af....
Andy zou normaal toch flink doorbuffelen in dienst van z'n broer. Blijkbaar heeft die de hoop op een goed klassement ook al opgeborgen. Morgen begint de Vuelta pas echt, althans volgens Denis The Menace. Wanneer stapt Franky af?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik neem aan dat Denis dus morgen serieus in de aanval gaat......
*daniel zit nu op de bank te grinnikken*
*daniel zit nu op de bank te grinnikken*
Less is bore
Quiz-vraag van vandaag; wat was de laatste aanvallende actie van Denis?
Ik kan me eigenlijk alleen de Alpe d'huez rit in de tour herinneren, die aanval duurde niet zo lang... (maar goed, daar werd wel de tour beslist dat jaar)
Ik kan me eigenlijk alleen de Alpe d'huez rit in de tour herinneren, die aanval duurde niet zo lang... (maar goed, daar werd wel de tour beslist dat jaar)
Als hij nog iets van z'n tour vorm over heeft; ik ben ervan overtuigd dat hij toen erg sterk was, de laatste tijdrit was echt fenomenaal. Misschien moet ie eerst de regenboogtrui winnen om de aanvaller in hem wakker te maken