LOLafrit13 schreef:En zonder bidon. Kees doet een kort ritje...TumTumTum schreef:Klassiek frame. Oude kerel. Geen zadeltas.sloeren schreef:En sommige mensen staat alles...
Dat is Kees!
Toch?
Profteamkleding of neutrale kleding?
-
- Forum-lid
Vind ze zelf wel mooi die prof shirtjes. Het is toch maar net wat je zelf leuk vindt om in te fietsen. Als je ook nog het gedrag erbij gaat vertonen van een prof zonder de prestaties, tja..dan wordt het een ander verhaal.
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Vreemd eigenlijk dat er in de wielersport zo'n punt van wordt gemaakt terwijl het wel algemeen geaccepteerd is om in voetbal-shirtjes te lopen van (inter)nationale eredivisie teams...
En ja, ook tijdens een potje voetballen..
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
-
- Forum-lid
Ik heb het ook nooit zo begrepen. Het zijn volgens mij vooral de wat sneue types die zich druk maken over wat anderen dragen.SebastiaanHorn schreef:Vreemd eigenlijk dat er in de wielersport zo'n punt van wordt gemaakt terwijl het wel algemeen geaccepteerd is om in voetbal-shirtjes te lopen van (inter)nationale eredivisie teams...
-
- Forum-lid
Nou, een volwassen man in Ajax of Feyenoord shirt vind ik er anders ook vrij debiel uit zien..
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Dat mag een ieder vinden natuurlijk.dickygiovanni schreef:Nou, een volwassen man in Ajax of Feyenoord shirt vind ik er anders ook vrij debiel uit zien..
He sjit....kan ik mooi mijn Oranje tenue niet aan a.s. zomerdickygiovanni schreef:Nou, een volwassen man in Ajax of Feyenoord shirt vind ik er anders ook vrij debiel uit zien..
.
.
.
.
Lekker dragen wat je mooi vind, er is maar 1 iemand die bepaald wat kan of niet
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Gewoon lekker dragen! De jongens gaan ons trots maken in Brazilië (te chauvinistisch?)Soap schreef:He sjit....kan ik mooi mijn Oranje tenue niet aan a.s. zomerdickygiovanni schreef:Nou, een volwassen man in Ajax of Feyenoord shirt vind ik er anders ook vrij debiel uit zien..
.
.
Dus dat!Soap schreef:dickygiovanni schreef: Lekker dragen wat je mooi vind, er is maar 1 iemand die bepaald wat kan of niet
Ik kwam er vandaag weer twee tegen. Per persoon kon ik er twee keer in Ik heb er niks op tegen als iemand in teamkleding rijdt, maar bij zulke types wel!Trappe schreef:Het 'probleem' is natuurlijk gegroeid toen mannen met bierbuik, wijdbeens in Raboshirts gingen rondrijden...
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/