Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Deze waardes heb je in de Elite app verwerkt?wielracer schreef:Deze staan er nu in
P1= 97
P2= 140
P3= 150
Vanavond even kijken of dit werkt met als vergelijking het uurtje van gisteren
En ga je dan via Zwift rijden?
Ben benieuwd of dat werkt, en de waardes dus in de Elite opgeslagen worden ipv alleen via de app gestuurd kan worden
Het ging aanmerkelijk beter, maar nu was het iets te soft.wielracer schreef:Deze staan er nu in
P1= 97
P2= 140
P3= 150
Morgen zal ik de waardes iets omhoog gooien.
Lees jij ook de reacties van anderen, of post je alleen maar.wielracer schreef:Het ging aanmerkelijk beter, maar nu was het iets te soft.wielracer schreef:Deze staan er nu in
P1= 97
P2= 140
P3= 150
Morgen zal ik de waardes iets omhoog gooien.
Ik vraag 2x netjes iets en krijg geen respons, wel post jij om je eigen ding kwijt te kunnen?
Als je mijn vraag niet kan, of wil beantwoorden hoor ik dat ook graag.
Voelt nu als eenrichtingverkeer
Sorry, wist niet dat je boos werd.
Ja via de IOS app. Verbinding maken met de trainer via BT en dan de trainer instellen met allerlei gegevens. Als laatste de waardes van de zwaarte.
Blijkbaar werkt dit, want gisteren ging het veel hogere waardes veel moeilijker en kon ik niemand bijhouden en zelfs de Garmin sensor gaf een hogere snelheid aan.
Nu vanavond dus de bovenstaande waardes ingevoerd en nu ging het veel soepeler. De snelheid in Zwift lag nu hoger dan wat de Garmin aangaf. Morgen waardes invoeren die er tussenin liggen.
Ja via de IOS app. Verbinding maken met de trainer via BT en dan de trainer instellen met allerlei gegevens. Als laatste de waardes van de zwaarte.
Blijkbaar werkt dit, want gisteren ging het veel hogere waardes veel moeilijker en kon ik niemand bijhouden en zelfs de Garmin sensor gaf een hogere snelheid aan.
Nu vanavond dus de bovenstaande waardes ingevoerd en nu ging het veel soepeler. De snelheid in Zwift lag nu hoger dan wat de Garmin aangaf. Morgen waardes invoeren die er tussenin liggen.
Nee hoor ben niet booswielracer schreef:Sorry, wist niet dat je boos werd.
Maar je luistert nu wel naar me
Thanks voor de info,ga ook ff aan de slag hiermee.
Slim bedacht Ik probeer nog wat argumenten te vinden waarom het niet zou kunnen werken maar tot nu toe is me dat nog niet gelukt. Als je op de zwaarste instelling van Zwift fietst (volledig realistisch) dan zou de snelheid op Zwift idealiter overeen moeten komen met je Garmin.wielracer schreef:Sorry, wist niet dat je boos werd.
Wat helemaal mooi zou zijn is als Zwift ook gewoon de snelheid van je snelheidsensor uitleest en op basis daarvan de calibratiewaardes geeft. Moet volgens mij wel tot de mogelijkheden behoren.
Als ik in Zwift 38km pu fiets, geeft mijn Garmin edge 520 (aparte) snelheidssensor 55km pu aan, dus dat is niet realistisch omdat je veel minder weerstand hebt dan op de weg. Hiervan uitgaande kan hij geen juiste wattages en calibratie berekenen lijkt mij.
Net nog even de p3 (voor vlak?) waardes via de android Elite app veranderd. Van de standaard 164 naar 300, en terug naar 50.
Het gaf geen veranderingen in lichter of zwaarder trappen tijdens een workout op de app.
Ik doe wat fout lijkt denk ik, handmatig de wattages veranderen onscreen gaat wel goed, er is dus verbinding.
Net nog even de p3 (voor vlak?) waardes via de android Elite app veranderd. Van de standaard 164 naar 300, en terug naar 50.
Het gaf geen veranderingen in lichter of zwaarder trappen tijdens een workout op de app.
Ik doe wat fout lijkt denk ik, handmatig de wattages veranderen onscreen gaat wel goed, er is dus verbinding.