Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Gewaagde kleur combi die Domane. Ik heb deze uitvoering nog nooit eerder gezien. Je moet maar durven, maar ik vind hem zeer geslaagd.Sjurk schreef:Vijf stuks, waarvan 4 op de foto:
Mijn Gazelle herenfiets die resideert in m'n schuur ontbreekt, verder van voor naar achter:
- Trek Domane 5.2, nieuwe allround-fiets die na een eerste ritje afgelopen zondag wacht op beter fietsweer.
- Batavus a'light, opknappertje om te 'oefenen' met sleutelen, wordt ooit de fiets voor slecht weer.
- Sensa Trentino Ultegra, na aanschaf van de domane gebombardeerd tot Tacx-fiets (staat op een iGenius)
- Trek 7.6 FX, oude hybride die ik om wil bouwen naar crosser (stuur, shifter, bredere banden).
Wat zeker nog nodig is, is een tijdridfiets voor mooi, en een tijdritfiets voor slecht weer. Zodra ik die heb volgen nog winterfietsen... je moet toch bezig blijven
Check dit even http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=47733, benieuwd hoe de Klein eruit zietAluRacer schreef:Ik heb er 3.
Racefiets: Klein Quantum Race.
MTB: Klein Attitude Race.
Gravelbike: Specialized Diverge Smartweld.
Maar hoe krijg ik mijn foto's hier geüpload?
Lukt niet met pc en ook niet met een iPad.