Isadore ervaringen
Al gedurende een paar weken bleef ik kijken naar de mooie truitjes die Isadore op haar site heeft staan. Uiteindelijk over gegaan op de aankoop van de Albula en de climbers bib short. Eerste rit met deze kit beviel erg goed. Short is van fijn materiaal, valt wat langer en zit goed strak rond te benen, en ook de zeem zit erg comfortabel. Jersey past ook goed (ik heb van beide een M besteld, lengte: 1.87 bij 78 kg) en de pockets zijn precies goed; niet te groot/niet te klein. Mijn fijnste en fraaiste setje tot nu toe.
Er komt een kortingsactie aan, aldus de livechat...
Ik zit ook wat te loeren naar Isadore. Mij valt op dat al die kerels op de site van circa 184 en 76 kg een jersey maat S dragen. Mijn gevoel zegt dat dit wat krap is. Bij castelli en sportful heb ik een L bij mijn 186 en 72kg. Wat zijn hier de ervaringen?
@Punk86
Ik ben 1.80 m en 67 kg en draag een maat S. Shirt zit bij mij perfect, de stof is erg 'stretchy'. Je kan overigens meerdere maten bestellen, de boel thuis passen en de verkeerde maat terugsturen.
@Havana
Dat zou mooi zijn! Ik kan nog wel een broek gebruiken..
Ik ben 1.80 m en 67 kg en draag een maat S. Shirt zit bij mij perfect, de stof is erg 'stretchy'. Je kan overigens meerdere maten bestellen, de boel thuis passen en de verkeerde maat terugsturen.
@Havana
Dat zou mooi zijn! Ik kan nog wel een broek gebruiken..
Ik kon de nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de Isadore live-chat ook eens geraadpleegd. Daar bevestigde ook tegenover mij dat er een 'discount offer' komt. Begrijpelijk genoeg wilde ze hier verder niks over zeggen natuurlijk...
Misschien ten overvloede, maar dan is het nogmaals bevestigd.
Stiekem zit ik zelf gewoon heel erg te azen op die 'peace dove tarmac jersey'. Heel mooi
Misschien ten overvloede, maar dan is het nogmaals bevestigd.
Stiekem zit ik zelf gewoon heel erg te azen op die 'peace dove tarmac jersey'. Heel mooi
Cannondale Caad 9