Fulcrum Zero Nite wielen - Niet aan te bevelen dus
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dan doet Mavic 't nog best goed met dat exalith
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 21 aug 2015 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, een kleinigheidje houd je altijd
Gelukkig heeft de FM het goed opgelost, hoewel ik het persoonlijk ook wel iets naief vind om te denken dat de rand zwart zou blijven (na 400km al slijtage is wel snel idd). Het irritante hierbij is echter, dat je voor een wegslijtende zwarte rand wel 300 Euro meer betaald tov de standaard Zero's.
Salon wieltjes dus
Gelukkig heeft de FM het goed opgelost, hoewel ik het persoonlijk ook wel iets naief vind om te denken dat de rand zwart zou blijven (na 400km al slijtage is wel snel idd). Het irritante hierbij is echter, dat je voor een wegslijtende zwarte rand wel 300 Euro meer betaald tov de standaard Zero's.
Salon wieltjes dus
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het proces is niet veranderd, dus verwacht er niet teveel van Cees.
Less is bore
Was er al bang voor, vandaar de vraag. Moet op termijn een nieuw setje alu wielen aankopen vandaar... en ze moeten tegen regen kunnen!daniel1975 schreef: ↑07 jul 2017 20:02 Het proces is niet veranderd, dus verwacht er niet teveel van Cees.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dt Swiss oxic?
Less is bore
Dat blijft zwart .... de remrand ?
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alle reviews zeggen van wel. Staat ook eea op dit forum.
Less is bore
Mijn belangrijkste reden voor schijfremmen: velgen blijven mooi
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Niet allemaal positief (al niet direct coating gerelateerd). Las dit een paar dagen geleden in een ander topic:
In navolging op de veel bejubelde DT Swiss wielset: ik heb inmiddels drie setjes Oxics laten komen en steeds teruggestuurd vanwege kleine beschadigingen / blutsen op de velgen en sommige gevallen ook op de naaf. Ze leken me het gevolg van het richten van de wielen, zoals ook geopperd op diverse Duitse wielerfora. Niet rampzalig, maar wel storend en bijzonder slordig voor een wielset van €800. Ik heb na de derde set mijn conclusies getrokken en laat deze wielen links liggen