WK 2010 Geelong
-
- Forum-lid
Tja, als bondscoach heb je nu echt een luxeprobleem. Koen de Kort doet het toch echt goed de laatste weken. Ideale knecht. Wout Poels laat het ook zien maar een Hoogerland zou toch ook niet misstaan.
En dan heb je nog Mollema en Gesink die afzeggen.. anders waren die er ook bijgeweest.
We hebben nu eenmaal veel goede renners! Nu hopen op een zwaar koersverloop.
En dan heb je nog Mollema en Gesink die afzeggen.. anders waren die er ook bijgeweest.
-
- Forum-lid
Ik verwacht toch wel veel van Oscarito.
- daniel1975
- Forum-lid HC
GoodRiddance schreef:
En hoeveel kunnen er meedoen om de knikkers?
Less is bore
-
- Forum-lid
Uuhm Boom? en uhm ....
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Boom niet, die kon het hele seizoen wedstrijden ver over de 200 km niet aan. Als je de kwaliteit van de Spaanse en bijv Italiaanse ploeg ziet is dat toch wel ff een ander niveau dan de Nederlanders. Maar goed dat kan ook een voordeel zijn, niemand gaat naar de Nederlanders zitten kijken.
Nederland wordt in de breedte steeds sterker, maar we kunnen nog lang niet meedoen om de knikkers. Zeker op dit parcours, daarvoor is de nederlandse lichting vooral nog veel te jong en hebben ze nog te weinig power. Zeker gezien de kwaliteiten van de andere landen.
Vergeet ook niet de australische ploeg. Zeker een niet te onderschatte ploeg die natuurlijk ook nog voor het thuispubliek rijdt.
Vergeet ook niet de australische ploeg. Zeker een niet te onderschatte ploeg die natuurlijk ook nog voor het thuispubliek rijdt.
-
- Forum-lid
Geer schreef:Leo van Vliet schreef:...De laatste drie plaatsen gaan naar Koen de Kort (Skil-Shimano), Steven Kruijswijk en Laurens ten Dam (beiden Rabobank)...
KOEN wie? Neh geintje; maar mis ik iets. Maarten Tjallingii rijdt de stenen uit de straat momenteel...Leezer vind ik ook niet heel onverdienstelijk riijden, toch de man die ervoor gezorgd heeft dat er überhaupt 9 renners naar Geelong mogen.
Maar misschien kan iemand hier op het forum iets bedenken waardoor Koen de Kort geselecteerd wordt.
Koen de Kort rijdt toch wel erg sterk hoor in de Tour of Britain, op tijd in vorm voor het WK in ieder geval!
-
- Forum-lid
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Ojee als ik dit lees hou ik mn hart vast voor de Nederlanders,
Wat verschrikkelijk onproffessioneel van een bondscoach!!
"De bondscoach erkent daarnaast dat hij het parcours in Australië niet heeft verkend. "Ik ben er niet geweest," aldus van Vliet. "Ik heb alleen het filmpje van Koen de Kort op internet gezien. Heb er veel over gelezen, heb er met renners over gesproken. Als je die hoogtemeters naast elkaar legt, dan is het minder zwaar dan Mendrisio. Maar daar was het ook echt een wedstrijd voor klassementsrenners." Van Vliet denkt te weten wat zijn renners kunnen verwachten. "Het is zeker geen gemakkelijk parcours. Ik denk dat ik goed kan inschatten welke renners meekunnen in de finale en wie niet," aldus Van Vliet. "Er zijn een paar momenten op een wereldkampioenschap dat het erop of eronder is. Voor die momenten moet je geschikte renners hebben." "
Bron: Wielerflits.nl
Wat verschrikkelijk onproffessioneel van een bondscoach!!
"De bondscoach erkent daarnaast dat hij het parcours in Australië niet heeft verkend. "Ik ben er niet geweest," aldus van Vliet. "Ik heb alleen het filmpje van Koen de Kort op internet gezien. Heb er veel over gelezen, heb er met renners over gesproken. Als je die hoogtemeters naast elkaar legt, dan is het minder zwaar dan Mendrisio. Maar daar was het ook echt een wedstrijd voor klassementsrenners." Van Vliet denkt te weten wat zijn renners kunnen verwachten. "Het is zeker geen gemakkelijk parcours. Ik denk dat ik goed kan inschatten welke renners meekunnen in de finale en wie niet," aldus Van Vliet. "Er zijn een paar momenten op een wereldkampioenschap dat het erop of eronder is. Voor die momenten moet je geschikte renners hebben." "
Bron: Wielerflits.nl
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
-
- Forum-lid
Ik zet mn centjes op Pipo!
inderdaad, Pipo heeft zich goed voorbereid denk ik. Dat Gilbert goed is, mag duidelijk wezen. Maar kan hij dit nog twee weken volhouden? Ik vrees dat hij (Gilbert) twee of drie weken te vroeg gepiekt heeft.... En Farar is me toch ook een naam om in 't oog the houden.
1 farar
2 Pipo
3 Gilbert
1 farar
2 Pipo
3 Gilbert