[Zelftest] Hoe serieus neem jij jezelf op de fiets?
16, maar zonder buik, zadeltas en zwart kettingblad. En als ik toch ergens de s*****t aan heb is het wel stoppen voor de ellendige koffie met appeltaart. Misschien toch eens een blokjestraining doen om in de middenmoot te komen.... ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Om tot de betere fietsers te behoren, zal je kennelijk vooral 'n zorgvuldig uitgestippeld trainingsschema moeten volgen...Erik schreef:16, maar zonder buik, zadeltas en zwart kettingblad. En als ik toch ergens de s*****t aan heb is het wel stoppen voor de ellendige koffie met appeltaart. Misschien toch eens een blokjestraining doen om in de middenmoot te komen...
Herman_N schreef:Het tegenstrijdige is dat gemiddeldes en kom'metjes juist iets is voor trimmers. Hoe serieuzer de fietser hoe minder hij zich hiermee bezig houdt. De betere fietser richt zich toch vooral op het correct uitvoeren van zijn zorgvuldig uitgestippelde trainingsschema.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Lol had verwacht dat ik mezelf te serieus nam maar dat valt best mee ik heb maar 19 punten ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
14 punten .
ik heb alleen geen grote zadeltas en ik ben iets sportiever dan het verhaaltje doet geloven .
ik ben graag aan het fietsen , en doe het voor conditie , en ik heb graag mijn spullen op orde
en de rest kan me niet boeien .
ik neem graag een foto![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ik heb alleen geen grote zadeltas en ik ben iets sportiever dan het verhaaltje doet geloven .
ik ben graag aan het fietsen , en doe het voor conditie , en ik heb graag mijn spullen op orde
en de rest kan me niet boeien .
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ik neem graag een foto
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Tracing_NL
- Forum-lid
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Bonuspunten voor geschoren benen? Verder misschien nog puntje aftrek voor zadeltasje (onmisbaar bij langere tochten wat mij betreft).
@ havana, ik had jou hoger ingeschat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.