Tssk, ga je mond spoelen! Heb je de superleggera serie wel eens goed bekeken? (Zou mijn eerste keus zijn. Zit daarom ook op mijn eigen fiets )Fietsen?altijd schreef:Dit word echt een prachtige fiets. Zipp onderdelen vind ik wel mooi Deda ziet er altijd zo plastic uit naar mijn mening.
Het Prodigiosa project
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bandjes gemonteerd. Meestal doe ik classic zijkantjes maar deze fiets maar eens stemming zwart
Even 2 quickies met de telefoon
Alleen talkpoeder van de binnenband zat overal
Alleen begin nu behoorlijk ongeduldig te worden
#wachtenophetframe
Even 2 quickies met de telefoon
Alleen talkpoeder van de binnenband zat overal
Alleen begin nu behoorlijk ongeduldig te worden
#wachtenophetframe
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 20 mar 2016 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Mooie onderdelen G! Hopen dat die Italianen eens (tegen hun natuur in) doorpakken..
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooie wielen!
[stijlpolitiemodus] maar de ventieltjes horen natuurlijk zwart [/stijlpolitiemodus]
[stijlpolitiemodus] maar de ventieltjes horen natuurlijk zwart [/stijlpolitiemodus]
Heb je ervaringdickygiovanni schreef:Mooie onderdelen G! Hopen dat die Italianen eens (tegen hun natuur in) doorpakken..
Laten we zeggen: ze weten als geen ander het voorspel te rekken
Eens. Stukje krimpkous erover?. Of op alle statie-foto's die ik van de complete fiets ga maken weg-sjoppenmonsieurpinot schreef: [stijlpolitiemodus] maar de ventieltjes horen natuurlijk zwart [/stijlpolitiemodus]
Rene: +1 gekke "regels" maar bij mij zit dat gevoelsmatig ook zo.
Om je een idee te geven; Vandaag mijn nieuwe tubes op de wielen gelegd zodat ze een paar dagen kunnen rekken. Volledig zwart / klassieke 25mm tube.Gastheerg schreef:Rene: +1 gekke "regels" maar bij mij zit dat gevoelsmatig ook zo.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mavic heeft biba's met zwart ventiel, in ieder geval bij hopmans verkrijgbaar (en ook bij rose dacht ik): https://www.hopmansfietsgigant.nl/assor ... innenband/Gastheerg schreef:Heb je ervaringdickygiovanni schreef:Mooie onderdelen G! Hopen dat die Italianen eens (tegen hun natuur in) doorpakken..
Laten we zeggen: ze weten als geen ander het voorspel te rekken
Eens. Stukje krimpkous erover?. Of op alle statie-foto's die ik van de complete fiets ga maken weg-sjoppenmonsieurpinot schreef: [stijlpolitiemodus] maar de ventieltjes horen natuurlijk zwart [/stijlpolitiemodus]
Rene: +1 gekke "regels" maar bij mij zit dat gevoelsmatig ook zo.
@Rene: prachtig
@monsieurpinot: goeie tip!
@monsieurpinot: goeie tip!
Krijg net een mailtje van Marco dat ze er aan begonnen zijn