Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Comfort racer Math Salden

sprint100
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:17

sprint100 20 jun 2016 18:06

Mooi om te horen, nu ben ik na zo'n uitgebreid aankoop topic wel benieuwd naar een set mooie foto's van de desbetreffende fiets.

michelwuyts
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 mei 2016 14:24

michelwuyts 29 jun 2016 09:26

sprint100 schreef:Mooi om te horen, nu ben ik na zo'n uitgebreid aankoop topic wel benieuwd naar een set mooie foto's van de desbetreffende fiets.
Foto zal wellicht nog eens komen :mrgreen:

ben nu steeds wat verder aan het fietsen. Vorige week voor de eerste keer langer dan een uur gefietst. Dat beviel me eigenlijk niet-> Kreeg voor het eerst last van de rug. Toen 2 dagen rust gehouden en weer 3 kwartier gefietst. Afgelopen zondag ook nog een uurtje gefiets en heb mijn core stability oefeningen nog meer uitgebreid. Nu heb ik gisteren ongeveer 1,5 uur gefietst en dat ging vrijwel pijnvrij (ik heb constant 'pijn' aan de rug, dus dat is relatief). Ook een redelijk mooi tempo 25km/h met de fromberg en nog wat andere heuveltjes,

Merk dat ik vooral veel heb aan houding wisselen. Handen op sturen, dan op de remgrepen en af en toe rekken ook als ik nog niet lang onderweg ben. Hopelijk gaat het zo door. :mrgreen:

Plaats reactie