Jij hebt je beurt al gehadhavana schreef:Vreemd dat Corratec nog niet genoemd....
Minst favoriete merk?
Merida
Ik weet niet wat het met dat merk is maar gewoon de naam is al lelijk. Het klinkt net als het huismerk van een of andere Aldi supermarkt in Japan of zo. En dan die frames,.... ook compleet inspiratieloos. Een saaie lelijke Japanner zonder een grijntje enthousiasme.
Ik weet niet wat het met dat merk is maar gewoon de naam is al lelijk. Het klinkt net als het huismerk van een of andere Aldi supermarkt in Japan of zo. En dan die frames,.... ook compleet inspiratieloos. Een saaie lelijke Japanner zonder een grijntje enthousiasme.
Live fast; die young. mijn blog
In 89 was ik 13. Dat is dus behoorlijk oud .timo2.0 schreef:Ja en nee. Carrera fietsen ontstond in 1989 toen de ploegleiders van de Carrera ploeg Bracchi en Boifava vonden dat uit het succes van de ploeg (Roche won in 1987 het WK, de Tour en de Giro, Bontempi was een succesvolle sprinter, etc.) meer geld te halen was als ze op fietsen met dezelfde naam zouden rijden. Sponsor Carrera was een spijkerbroekenfabrikant en de ploeg reed tot en met 1988 op Battaglin fietsen. Ik weet niet wie destijds de Carrera frames bouwde maar de huidige Carrera's zouden bij Merida vandaan komen.Ernie C. schreef:Vreemd dat Carrera zo vaak terugkomt. Ok, de Phibra is hondslelijk maar voor de rest lijkt mij dat het vooral het probleem is dat het wordt aangezien voor een soort huismerk van Salden maar volgens mij is het een oud Italiaans merk dat niet onder doet voor de bekendere namen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
En waarom moet er zo vaak Carrera op staan? Ik tel op deze foto 8x Carrera:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net als Pinarello dus
En Bianchi!
Eigenlijk zijn die merken boven elke twijfel verheven.
En Bianchi!
Eigenlijk zijn die merken boven elke twijfel verheven.
Less is bore
Wat hebben julie allemaal tegen Jan Janssen ?
Dat is juist mijn favoriete merk, heb er hier 3 staan
(en leuk dat je zelf kleurstelling kan bepalen)
Mijn minst favoriete merk is Canyon, erg veel donkere kleuren.
(Al hebben ze paar frames met een kleurtje)
Dat is juist mijn favoriete merk, heb er hier 3 staan
(en leuk dat je zelf kleurstelling kan bepalen)
Mijn minst favoriete merk is Canyon, erg veel donkere kleuren.
(Al hebben ze paar frames met een kleurtje)