Olympische spelen 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
is volgens mij nog niet duidelijk of Nibali zelf die val veroorzaakte he
- de zwarten
- Forum-lid HC
lijkt mij dat Nibali verder is doorgeschoven dan Henao. Wellicht is Henao in het decor gegaan door Nibali die voor hem de bocht niet haalde.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Jammer geen medaille voor een van de Limburgers. Dumoulin , Wellens en Poels allemaal drie abandonné.
Vooral positief dat VanAvermaet goud won is dat hierdoor in ieder geval iemand won uit een land waar wielrennen bijna sport nummer 1 is. Ook voor ons als wielerkijkers mooi meegenomen want dan blijven we er nog jaren van verzekerd dat Sporza , de belangrijkste NL-talige ''wielerzender'' , heel veel wielrennen blijft brengen.
Vooral positief dat VanAvermaet goud won is dat hierdoor in ieder geval iemand won uit een land waar wielrennen bijna sport nummer 1 is. Ook voor ons als wielerkijkers mooi meegenomen want dan blijven we er nog jaren van verzekerd dat Sporza , de belangrijkste NL-talige ''wielerzender'' , heel veel wielrennen blijft brengen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Mollema niet gevallen toch? Alleen paar keer materiaalpech (magneetje aan ketting volgens NOS)Bredalp schreef:Het was een koers om van te smullen. Helaas geen oranje, maar goed, we kunnen niet altijd mee doen natuurlijk. Poels en Mollema gevallen, Tom natuurlijk voor de tijdrit... Zat niet meer wat dat betreft.
Mooie winnaar!
-
- Forum-lid
Ik heb altijd een voorkeur voor een winnaar uit een van de echte , traditionele wielerlanden en dat zijn voor mij op de eertse plaats Belgie , Italie en Frankrijk. Greg Van Avermaet voldoet in elk geval aan dit criterium.Nee_Nee schreef:+1el_loco schreef:Mooie finale, mooie overwinning! Ben toch wel een beetje blij dat Nibali niet wint?
-
- Forum-lid
Dat was zo ongeveer op dezelfde plek dat ook Van Avermaet met een lekke band van de fiets moest.monsieurpinot schreef:Mollema niet gevallen toch? Alleen paar keer materiaalpech (magneetje aan ketting volgens NOS)Bredalp schreef:Het was een koers om van te smullen. Helaas geen oranje, maar goed, we kunnen niet altijd mee doen natuurlijk. Poels en Mollema gevallen, Tom natuurlijk voor de tijdrit... Zat niet meer wat dat betreft.
Mooie winnaar!
Mollema gebruikte het zelf niet als excuus. Overigens wisselden de Specialized renners veel vaker van fiets: van geel naar oranje en weer naar geel.
Wat vinden jullie van het commentaar van Ducrot dat Sky rijders vaak onderuit gaan en dat dat aan de banden moet liggen? Laat Sky nu een ploeg zijn die geen materiaalsponsor voor hun banden heeft en zelf bepalen wat ze inkopen.
Wat vinden jullie van het commentaar van Ducrot dat Sky rijders vaak onderuit gaan en dat dat aan de banden moet liggen? Laat Sky nu een ploeg zijn die geen materiaalsponsor voor hun banden heeft en zelf bepalen wat ze inkopen.
Laatst gewijzigd door EmPeHa op 06 aug 2016 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan me niet voorstellen dat een organisatie als Sky niet de beste beschikbare banden gebruikt., maar goed, Ducrot heeft wel meer vreemde verhalen, eigenlijk heb ik dat liever dan Dijkstra die niks anders dan inkoppers weet op te lepelen..
Deze leuke wedstrijd was IMO toch wel een duidelijke aanwijzing dat kleinere ploegen het veel moeilijker maken de koers te controleren, het was de laatste 50 km toch grotendeels ieder voor zich.
Deze leuke wedstrijd was IMO toch wel een duidelijke aanwijzing dat kleinere ploegen het veel moeilijker maken de koers te controleren, het was de laatste 50 km toch grotendeels ieder voor zich.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
En geen oortjes. Ik lees net dat Van Avermaet zelf moest tellen om te concluderen dat er niet veel renners meer voor konden zitten na de valpartij.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
kleinere ploegen icm ontbreken van oortjes