Wielrenners zijn gek
-
- Forum-lid HC
Kwam er maar een griet van 18 recht op mij af...
Ik vorige week wel. Ze kijkt op van haar smartphone en ziet dat ze op de verkeerde weghelft rijdt. Ik geef een schreeuw om een aanrijding te voorkomen en ze scheldt mij de botten vol. Levensgevaarlijk dat wielrennen
M.vr.gr. André
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
kennen julle deze ook?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooie tijdritpakjes, dat Team Bavaria...
-
- Forum-lid
Jaaahhh Barbãr die is lekker. Wild Jo ook trouwens. Of Zinnebir, lekker fris in de zomer. Nu en dan een Orval! Achel, Maredsous en Ter Dolen zijn ook niet te versmaden, evenals de bieren van Postel. Blanche de Namur, geniaal witbier, of St. Bernardus Wit, met een klein zuurtje (geen citroen nodig). Saison Dupont Cuvée Dry Hopping, of de gewone Saison Dupont, jummie, of Omer.
Voor fietsfanaten kan Kwaremont niet in de kelder ontbreken! Maar Brugse Zot past natuurlijk het best in dit topic
Voor fietsfanaten kan Kwaremont niet in de kelder ontbreken! Maar Brugse Zot past natuurlijk het best in dit topic
De meeste wel inderdaad, en niet alleen in NL trouwens.scepticus schreef:Bijna alle huismerkbier in NL komt uit Lieshout toch?Ernie C. schreef:Die AH basic heeft mevrouw C. waarschijnlijk gebrouwen, daar is dus niks mis mee .
Campagnolo Ultra Dork
tja, om dan toch weer OT te gaan.....
Vandaag de Kneteman Classic.... man man man wat een droeftoeters zitten er toch op de fiets.
Blinde, opgejaagde groepen die werkelijk voor niks en niemand denken te hoeven stoppen, wat een mafkezen.
Binnenbochtje? Welja geen probleem! Hey, wat doet die auto daar ineens? man man man.
Oh, inhalen!! Ai... een tegenligger snel even een groep induiken zonder te kijken, dat je dan iemand afsnijd boeit blijkbaar niet. Echt te triest voor woorden.
Vandaag de Kneteman Classic.... man man man wat een droeftoeters zitten er toch op de fiets.
Blinde, opgejaagde groepen die werkelijk voor niks en niemand denken te hoeven stoppen, wat een mafkezen.
Binnenbochtje? Welja geen probleem! Hey, wat doet die auto daar ineens? man man man.
Oh, inhalen!! Ai... een tegenligger snel even een groep induiken zonder te kijken, dat je dan iemand afsnijd boeit blijkbaar niet. Echt te triest voor woorden.
-
- Forum-lid
@ magic: Oh ik dacht dat ik de enige was die dat opviel. Ik schrijf er net iets over op een andere draad. Ben ik nou gek? De meesten dachten dat ze de tour de france aan het rijden waren. Idioten zeg. Geen woord voor anderen, mensen met pech (alleen) ook laten staan. Niks aan. Máár: waarom laat de organisatie de fietsers over een weg rijden die verboden is voor fietsen??? Waarom moesten we van het fietspad af en de weg op??? En wat deden die motorrijders op de kruisingen behalve water drinken en rondkijken? Ik was een beetje verrast. Maar verder... iedereen reed door het rood. Ik reed de hele weg alleen en ik werd een paar keer bijna ondersteboven gereden alsof ik er gewoon niet was. Heel merkwaardig. Het is toch geen wedstrijd?
En eens te meer zijn het dus weer de groepen die zich misdragen.