La Marmotte ZONDAG 2 juli 2017
-
- Forum-lid
Feit dat het nu op zondag is? Of stappen mensen over op de Pyreneeën variant?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Platgetreden (maar leuk) pad, steeds hogere inschrijfgelden, absurde kosten voor verblijf in die regio om maar paar dingen te noemen.havana schreef:Nog steeds niet uitverkocht? Is de populariteit tanende?
En is het mogelijk om een chalet/huisje/plekje op de campings te krijgen tot maandag? Die Fransen houden meestal keihard vast een zaterdag of zondag als wisselslag.
Less is bore
Zak ik wel mazzel hebben om vanaf woensdag ervoor tot en met de maandag erna iets te hebben.daniel1975 schreef:Platgetreden (maar leuk) pad, steeds hogere inschrijfgelden, absurde kosten voor verblijf in die regio om maar paar dingen te noemen.havana schreef:Nog steeds niet uitverkocht? Is de populariteit tanende?
En is het mogelijk om een chalet/huisje/plekje op de campings te krijgen tot maandag? Die Fransen houden meestal keihard vast een zaterdag of zondag als wisselslag.
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
De invloed van een site als www.cyclokalender.nl met een handig en volledig overzicht van zeer veel cyclo's / tochten wordt ook steeds groter. Geeft meer spreiding van deelnemers.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Super site, maar op het totaal aantal deelnemers denk ik een druppel op een gloeiende plaat.
@laurens: niet op een van de campings denk ik? Lukte altijd alleen maar met een skiappartement boven op de Alpe.
@laurens: niet op een van de campings denk ik? Lukte altijd alleen maar met een skiappartement boven op de Alpe.
Less is bore
-
- Forum-lid
Geen enkel probleem vwb huis. Airbnb is je vriend
Inderdaad! Dat is mijn oplossing, voor 5 nachten ongeveer 200 euro kwijt in Allemond, hoef ik ook niet zo vaak gedwongen de Alpe op.misterengels schreef:Geen enkel probleem vwb huis. Airbnb is je vriend
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Volgend jaar eerste Marmotte. Nog een vraagje qua accomodatie, blijkbaar al wat aan late kant..
Speel momenteel met idee om hotel voor 3 nachten te nemen aan rand van Grenoble en 's morgens richting Bourg te rijden met de auto. Nog zaken waar ik rekening met dien te houden? Weg vanuit Grenoble afgesloten? Of zijn er nog mensen die dit doen?
Speel momenteel met idee om hotel voor 3 nachten te nemen aan rand van Grenoble en 's morgens richting Bourg te rijden met de auto. Nog zaken waar ik rekening met dien te houden? Weg vanuit Grenoble afgesloten? Of zijn er nog mensen die dit doen?
Dat is niet optimaal. Ik heb een paar jaar terug nog later makkelijk accomodatie weten te vinden in Alpe d'Huez zelf. Via veelal Engelse boekingssites bieden particuliere eigenaren hun appartementen aan.
In de kou vroeg naar beneden, maar volle bak aan het bier na de finish. Wat wil je nog meer?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In de kou vroeg naar beneden, maar volle bak aan het bier na de finish. Wat wil je nog meer?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Je kan de editie waar je je nu voor inschrijft toch niet al in het verleden verreden hebben?arjenv schreef:Moet z'n 6en ingeschreven voor La Marmotten Pyrenees!
Ben benieuwd.
Als forumleden hier die deze editie hebben gereden vorig jaar?
Ben wel benieuwd naar de zwaarte t.o.v. de editie in de Alpen, welke ik 2 jaar geleden gereden heb.
Maar je vraag lezende, wat je bedoeld te vragen is ook lastig te beantwoorden, als ik het goed begrepen heb is de route van de pyrenees dit jaar anders (en zwaarder) dan voorgaande edities.. Kijkend naar profiel, en hoogtemeters, en 2x dezelfde bult op (mentaal), zal het vergelijkbaar of zelfs tikje zwaarder zijn dan die in de alpen. Maar het weer bepaald natuurlijk veel. Was 2 jaar geleden de alpen uitvoering niet ontzettend warm, met heel hoog uitvalpercentage?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Route van Marmotte Pyrenees is volgend jaar wel anders maar cijfermatig niet zwaarder.
De zwaarte van cyclo's vergelijken heeft inderdaad niet zoveel zin. Weersomstandigheden en eigen getraindheid spelen een belangrijke rol in de zwaarte. Je moet er gewoon klaar voor zijn.
De zwaarte van cyclo's vergelijken heeft inderdaad niet zoveel zin. Weersomstandigheden en eigen getraindheid spelen een belangrijke rol in de zwaarte. Je moet er gewoon klaar voor zijn.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP