shimano's E-TUBE Project
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
9150 of 9170 bedoel jebeaker schreef:Alleen nog maar voor de nieuwste versie Dura Ace? (9100)
e-tube project software geupdate 3.0.1.1 -> 3.2.0.25
bt-dn110 geupdate 4.0.3 -> 4.2.5
sm-e90-a geupdate 2.2.0 -> 3.0.4
ew-wu101 geupdate 4.0.7 -> 4.1.1
alleen als ik dan de customize -> shift mode setting kiest krijg ik de melding :
the setting cannot be read from the following unit(s)
becasue the firmware is not the latest version.
Update the firmware of the unit(s) to be read
FD-9070
RD-9070
nog even wachten op firmware updates daarvoor vermoed ik
bt-dn110 geupdate 4.0.3 -> 4.2.5
sm-e90-a geupdate 2.2.0 -> 3.0.4
ew-wu101 geupdate 4.0.7 -> 4.1.1
alleen als ik dan de customize -> shift mode setting kiest krijg ik de melding :
the setting cannot be read from the following unit(s)
becasue the firmware is not the latest version.
Update the firmware of the unit(s) to be read
FD-9070
RD-9070
nog even wachten op firmware updates daarvoor vermoed ik
Lampjes gaan nu idd vrolijk knipperen (groene en rode) als je knop kort indrukt voor bluetooth mode.SM-EW90-A 3.0.4
SM-EW90-B 3.0.4
2016-12-09
Additional function
1. Synchronized shifting for road series
2. Display during Bluetooth connecting
-
- Forum-lid
Na een fietswissel bij Canyon (endurace van zwart naar rood) heb ik nu wel het nieuwe type batterij! Aangezien ik de WU111 in de bestelling heb staan en daarbij alsnog m'n bottom bracket open moet, vroeg ik mij af of de WU101 te monteren is zonder dat je bij de batterij hoeft te zijn. De handleiding geeft daar niet echt duidelijkheid over?
je kunt m monteren waar je wilt, als je m ergens anders tussen plaatst waar je makkelijker bijkunt moet het ook werkenkoekkiejakkie schreef:Na een fietswissel bij Canyon (endurace van zwart naar rood) heb ik nu wel het nieuwe type batterij! Aangezien ik de WU111 in de bestelling heb staan en daarbij alsnog m'n bottom bracket open moet, vroeg ik mij af of de WU101 te monteren is zonder dat je bij de batterij hoeft te zijn. De handleiding geeft daar niet echt duidelijkheid over?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+1 kan overal als ie maar in 't circuit zit (ik heb 'm bij de achterderrie).psycho71 schreef:je kunt m monteren waar je wilt, als je m ergens anders tussen plaatst waar je makkelijker bijkunt moet het ook werkenkoekkiejakkie schreef:Na een fietswissel bij Canyon (endurace van zwart naar rood) heb ik nu wel het nieuwe type batterij! Aangezien ik de WU111 in de bestelling heb staan en daarbij alsnog m'n bottom bracket open moet, vroeg ik mij af of de WU101 te monteren is zonder dat je bij de batterij hoeft te zijn. De handleiding geeft daar niet echt duidelijkheid over?
-
- Forum-lid
Het is me met behulp van de onderstaande site gelukt om de wu101 bij de Canyon Endurace onder bij het bottombracket te monteren (uit het zicht dus). Werkt prima en lukt zonder pressfit te verwijderen. Beetje pielen met een pincet, dat wel! Nu wachten op de firmware!
http://tasche.photography/canyon-aeroad ... ansmitter/
http://tasche.photography/canyon-aeroad ... ansmitter/
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
goed nieuws!DDX schreef:iphone app is nu ook beschikbaar