London Edinburgh London 2017
-
- Forum-lid
Volgens de registratie bij de finish was mijn tijd 100 uur en 23 minuten. Daar houd ik me maar aan vast tot nader bericht.
Wat eerste beelden, hierboven de hangbrug bij Barnard Castle.
En twee uit het mooiste deel, Schotland uiteraard.
Leuk filmpje en mooie foto's.
Ik finishte na 108 uur, wat een DNF opleverde omdat ik in een vroege groep was gestart. Ik had het risico maar genomen omdat ik er niet erg naar uit zag om een hele zondag op de start te moeten wachten. Het missen van een homologatie vind ik ook niet zo'n ramp. Uiteindelijk in een fijn gestaag tempo rond kunnen rijden. Het is een mooie maar ook best zware rit
. Windy Hill
Sfeer bij de controlepost
Het noorden
Cambridge
Ik finishte na 108 uur, wat een DNF opleverde omdat ik in een vroege groep was gestart. Ik had het risico maar genomen omdat ik er niet erg naar uit zag om een hele zondag op de start te moeten wachten. Het missen van een homologatie vind ik ook niet zo'n ramp. Uiteindelijk in een fijn gestaag tempo rond kunnen rijden. Het is een mooie maar ook best zware rit
. Windy Hill
Sfeer bij de controlepost
Het noorden
Cambridge
-
- Forum-lid
Dat was voor mij juist de reden dat ik niet in de snelle groep ben gestart.
Jammer dat je het niet hebt gehaald, maar met 108 uur heb je nog best een goede tijd, lijkt mij. En uitgereden, dat is toch het doel!
Nog een verslag van Rapha:
Jammer dat je het niet hebt gehaald, maar met 108 uur heb je nog best een goede tijd, lijkt mij. En uitgereden, dat is toch het doel!
Nog een verslag van Rapha:
Mijn foto's zijn inmiddels klaar. Ze staan op Facebook en voor degenen die niet op Facbook zitten hier: https://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/lel2017
-
- Forum-lid
Een verslag in het Nederlands door Anco de Jong. Binnen na 63 uur en met 1 uur rust.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Forum-lid
De meest bijzondere controle trof ik op de terugweg naar het zuiden, even na Alston op Yad Moss. Een oud aftandse camper, waar een vrijwilliger verse koffie en thee serveerde. Geen lekkerdere koffie gehad op welke controle dan ook dan hier in het campingstoeltje! Toen ik hier kwam om tien uur 's avonds was de wind gaan liggen en miezerde het wat en had ik wat lichte regen. Naast de camper stond een fel rode lamp.
Een van de mooiste controles: de school in Barnard Castle.
Ivo had zaterdagmiddag mijn Koga bij de Davenant Foundation School ook gespot.
Een van de mooiste controles: de school in Barnard Castle.
Ivo had zaterdagmiddag mijn Koga bij de Davenant Foundation School ook gespot.
Zijn er mensen die al plannen hebben gemaakt voor een > 1200 km in 2018 ?
Alle tips zijn welkom.
Wellicht zijn er nog tochten die viewtopic.php?f=26&t=76018 hier nog niet bijstaan.
Alle tips zijn welkom.
Wellicht zijn er nog tochten die viewtopic.php?f=26&t=76018 hier nog niet bijstaan.
-
- Forum-lid
Anco Extra: een iets langer verslag deze keer. Waarom rijdt Anco door en rust niet (of nauwelijks)?
-
- Forum-lid
Audax UK heeft de officiële lijst van finishers gepubliceerd, 831 mannen/vrouwen.
Januari volgend jaar volgen de officiële papieren bevestigingen.
Januari volgend jaar volgen de officiële papieren bevestigingen.
-
- Forum-lid
Officiële finishtijd: 100 uur en 20 minuten.
Op Facebook is een Excel-bestand geplaatst door Danial Webb, waarin alle start-en aankomsttijden van de deelnemers zijn verwerkt. Met de stempelkaart erbij een goede analyse van hoeveel tijd je waar hebt doorgebracht en hoe lang de stops waren.