Festka bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nope, de Altum R oogt véél moderner met zijn strakke/vloeiende overgangen tussen de buizen en het geintegreerde balhoofd.
Dat ding doet mij eerder denken aan een oude Colnago oid uit de tijd dat nog niet alle fabrikanten geloofden in/vaardig genoeg waren om een net geïntegreerd balhoofd te maken.
Dat ding doet mij eerder denken aan een oude Colnago oid uit de tijd dat nog niet alle fabrikanten geloofden in/vaardig genoeg waren om een net geïntegreerd balhoofd te maken.
Less is bore
Daar hebben we niks aan, kleuren willen we zien
- daniel1975
- Forum-lid HC
En de kosten van dit moois? Een C60 frame of meer?
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
geo zou mij me een 10 cm stuurpen ook redelijk passen
hoe lang ben jij en wat is je BBL?
hoe lang ben jij en wat is je BBL?
Komt idd in de buurt maar stukke minder als een Parlee Altum R.daniel1975 schreef:En de kosten van dit moois? Een C60 frame of meer?
BBL weet ik niet maar zit op 76,5cm hart bracket - top zadel en zit 8cm achter het bracket bij een lengte van 182cm.
YFood !!!
56 bedoel je....Ernie C. schreef:Voor zo'n klassieke maat 58 hoef je natuurlijk geen custom frame te laten bouwen .
Gelukkig maar dat er meer custom aan is dan alleen de geometrie.
Daarnaast is de headtube perfect voor mij en de graden van de seattube en headtube voor mij aangepast als ook de lengte van de chainstays .
YFood !!!
Nee hoor, dit is ongeveer een klassieke Italiaanse 58 c-t. (57 c-c). Die is wat korter dan we nu gewend zijn en de hoogte komt redelijk overeen met een 58. Ook die balhoofdhoek past in dat plaatje.
Bij de betere Italiaan nog steeds zo te krijgen.
Bij de betere Italiaan nog steeds zo te krijgen.
Campagnolo Ultra Dork