veel te duur. hier in de Lidl is ie meestal €0.70 voor 1 stuk. komen vaak promoties op en dan is ie maar €0.50. en idd, in de Turkse superette (of hier dan het Afghaans winkeltje op de hoek ) zijn al die dingen goedkoper te vinden. Puntpaprika's halen we enkel nog daar, supermarkten mogen ze nog in promotie hebben..Supergrover schreef:Nu in de aanbieding bij de Appie...Jans schreef:Als je ze nog kunt vinden, het is een echte seizoensvrucht, misschien bij de Lidl. Een beetje van half november tot, denk ik, half-eind januari. Is een heerlijke zoete vrucht. Als ze uit Israël komen heten ze sharon. Alleen als ze heel erg rijp worden dan worden ze wat "melig".Avvocato schreef:Een kaki is bedoel je die fruitsoort die bovenkomt als ik dat google? Nog nooit van gehoord en hier al een paar keer genoemd
Fietsen?altijd schreef:Sorry maar je eet echt veel te weinig. Je kan er misschien van leven maar gezond is het niet. Je zei dat je slank wou blijven maar als je zo weinig eet slaat je lichaam alles op dus heeft het een tegenovergesteld effect.Sweety2008 schreef:Vanmorgen 1 kop koffie.
Lunch 2 sneetjes meergranenbrood een met smeerkaas en de ander met appelstroop.
Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet omdat we zaterdagavond meestal wat chips en noten eten met rode wijn.
Meestal laat ik het avondeten dan uitvallen.
stamp dan beter even 2 gekookte aardappelen naar binnen ipv die nootjes. voel je je veel voller van en is veel gezonder dan nootjes of chips. minder caloriëen ook.