We weten nu waar je jou aan kunnen herkennen Herman !Herman_N schreef: ↑16 nov 2017 15:41 Jongens, dit kan echt niet he. Ik hoop dat de organisatie gauw werk maakt van de schoonheidscommissie. Carbonnen racert met minimaal ultegra of chorus. geschoren beentjes, strakzittend tenue (bij elkaar passend uiteraard), helm recht op het hoofd, zonnebril over de helmbandjes, geen wieldopjes. Zo niet, dan niet starten. Helaas, het is niet anders![]()
Marmotte 2018
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Hahahaha alleen niet aan de start van de Marmotte. Als er randonneurs aan de start staan haak ik af
Dit jaar reed ik hem nog eens, maar volgend jaar is het tijd voor weer wat anders.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Weet je je programma al Herman?
Is allemaal erg onzeker. Ben vrijwillig boventallig geworden bij mijn werkgever en ga op zoek naar nieuwe arbeid. Hoewel ik daar niet heel veel haast bij hoef te maken. Maar er kan zomaar wat op het pad komen.
Tour de Kärnten eind mei staat vast. Daarnaast denk ik sterk aan een combi van Alpen Challenge en Supergranfondo Galibier-Izoard. Twee cyclo's met lekker toeristisch fietsen in de tussenliggende week.
Misschien ook nog Rad am Ring.
Interesse om mee te gaan?
In principe rijd ik geen cyclo komend jaar, ik ga het eens anders aanpakken. Namelijk een weekje cols chasen. Er zijn nog veel grote namen die ik echt wil afstrepen. Sowieso alle grote namen Pyreneeën, maar ook de Bonette, Granon, Sabot, Agnel, Iseran, Joux Plane, enz enz...
Alhoewel ik echt wel genoten heb van hit and runs, vind ik het aantal autokilometers niet in verhouding staan tot het aantal fietskilometers.
Alhoewel ik echt wel genoten heb van hit and runs, vind ik het aantal autokilometers niet in verhouding staan tot het aantal fietskilometers.
Gaaf. Misschien maar even een nieuw topic openen voordat we de hele Marmottediscussie kapen met onze plannen.
Ik wou jullie topic niet kapen. Ik sta uiteraard aan de start met een carbonracer, Ultegra afgemonteerd en een heel discreet zadeltasje. Over een mooi matchend strak pakje moet ik nog nadenken
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Dus we kunnen gewoon verder praten over trainingschema's, het parkoers en dat soort dingen.
Bergop zeker wel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ga wel iets anders fietsen volgend jaar
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Ga je sowieso nog iets fietsen of hangt de fiets voor even aan de wilgen Erik?
Geen Dura Ace?slugbait schreef: ↑17 nov 2017 16:48Ik wou jullie topic niet kapen. Ik sta uiteraard aan de start met een carbonracer, Ultegra afgemonteerd en een heel discreet zadeltasje. Over een mooi matchend strak pakje moet ik nog nadenken
Dus we kunnen gewoon verder praten over trainingschema's, het parkoers en dat soort dingen.
![Vind ik niet leuk :dislike:](./images/smilies/thumbdown.gif)
Tsja, ik ben de afgelopen 2-3 jaar behoorlijk intensief met de Marmotte bezig geweest, alles geprobeerd eruit te halen wat er in zat en ben daar voor mijn gevoel ook wel in geslaagd (met 2 x top 10). Maar nu kwam wel het punt om op te gaan passen hier niet in door te slaan of teveel in te volharden. Ik wil geen freak worden... Het lastige is dat de Marmotte (of 3B) mij echt op het lijf geschreven is en er voor mij niet echt een heel erg leuk alternatief is waar mijn fietskwaliteiten zo tot zijn recht komen. Het zwarte gat dus
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Nu komt mogelijk nog iets anders op mijn pad waar ik de agenda van 2018 ook een beetje vrij voor wil houden (zijdelings betrokken geraakt bij een heule mooie profploeg), maar wat allemaal nog onzeker is... we gaan het zien en in de tussentijd trap ik gewoon door, helaas iets minder hard dan voorheen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
grtz