Het grote domme vragen topic
En de fiets met het een wiel tegen een rechte muur zetten. je kunt dan horizontaal (eventueel met behulp van een waterpas) de afstanden meten en van elkaar aftrekken.
Uiteraard kom je handen te kort dus een beetje hulp zou handig zijn.
Volgende domme vraag: Waarom heb ik maar twee handen?
Uiteraard kom je handen te kort dus een beetje hulp zou handig zijn.
Volgende domme vraag: Waarom heb ik maar twee handen?
Campagnolo Ultra Dork
Waarom willen veel mensen een rationele reden hebben voor hun nieuwste aankoop? Voorbeeld: ik wil wielset XYZ kopen van 1600 euro. Zijn dat goede wielen? Ja tuurlijk zijn dat goede wielen. Ga je er sneller mee dan dat setje van 300 euro. Zeker niet. Zijn ze duurzamer? Eerder het tegenovergestelde. Maar ze zijn zoooooo mooi. Dus moet er een rationele reden komen om die veel te dure dingen te kopen. Waarom? Geef gewoon toe dat je ze koopt voor het uiterlijk. Wielrennen is een blingblingsport. Elke fiets duurder dan 2000 euro is weggegooid geld. Tenminste, doorsnee wielertoeristen gaan er echt niet harder van rijden. Ik ken vrouwen met honderd paar schoenen of een kast vol sieraden. Die kopen ze ook niet omdat ze die nodig hebben. Dus waarom al die flauwekulsmoezen als het om wielerspullen gaat?
Laatst gewijzigd door Herman_N op 31 mar 2018 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind dat jij dan weer wel een interessante schare vrouwelijke vriendinnen hebt
Less is bore
Cognitieve dissonantie...Herman_N schreef: ↑31 mar 2018 21:11 Waarom willen veel mensen een rationele reden hebben voor hun nieuwste aankoop? Voorbeeld: ik wil wielset XYZ kopen van 1600 euro. Zijn dat goede wielen? Ja tuurlijk zijn dat goede wielen. Ga je er sneller mee dan dat setje van 300 euro. Zeker niet. Zijn ze duurzamer? Eerder het tegenovergestelde. Maar ze zijn zoooooo mooi. Dus moet er een rationele reden komen om die veel te dure dingen te kopen. Waarom? Geef gewoon toe dat je ze koopt voor het uiterlijk. Wielrennen is een blingblingsport. Elke fiets duurder dan 2000 euro is weggegooid geld. Tenminste, doorsnee wielertoeristen gaan er echt niet harder van rijden. Ik ken vrouwen met honderd paar schoenen of een kast vol sieraden. Die kopen ze ook niet omdat ze die nodig hebben. Dus waarom al die flauwekulsmoezen als het om wiekerspullen gaat?
Die moest ik dan weer even opzoeken. Dank voor de wijze les.
@Daniel, ik ben in mijn leven daadwerkelijk twee vrouwen tegengekomen die het aantal schoenenparen met drie cijfertjes schrijven. Beiden reken ik echter in de verste verte niet tot mijn vriendinnen.
Een mooi pleonasme en alliteratie ineen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hehehe, weinig pleonasme aan hoor.
Er zijn genoeg dames die niet vrouwelijk zijn en genoeg mannen die dat juist wel zijn
Er zijn genoeg dames die niet vrouwelijk zijn en genoeg mannen die dat juist wel zijn
Less is bore
Voor je bankrekening hoop ik niet dat je ze tot je vrouw(en) rekent...
daniel1975 schreef: ↑31 mar 2018 22:23 Hehehe, weinig pleonasme aan hoor.
Een soort gender verschuiving.
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc