Pagina 8 van 24
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 22 mar 2019 11:36
door deijn
Keezx schreef: ↑21 mar 2019 18:31
Had ie zulke exorbitante ziekenhuiskosten?
Hij kreeg te horen dat hij spoedig nooit meer ziek zou zijn....
![Vind ik niet leuk :dislike:](./images/smilies/thumbdown.gif)
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 30 sep 2019 17:33
door havana
* kick *
Zijn er voor komend seizoen alweer geruchten / ontwikkelingen?
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 30 sep 2019 18:13
door walter-
Hier thuis krijgt een renner voor het eerst ploegfietsen. Maar buiten mezelf en die renner zal dat weinig mensen interesseren....
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 24 okt 2019 12:33
door havana
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 24 okt 2019 14:44
door Enzzo
Vooral de reden is opmerkelijk, om niet te zeggen interessant!
In a statement published on the company website, Endura complained that "progress in technical apparel is limited by the governing body and the prize for innovation is seeing technological advances banned. Endura reached a fork in the road and have chosen to avoid the developmental dead end currently being enforced by the UCI."
Ik vind zelf dat de UCI nogal conservatief omgaat met materiaal innovaties.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 24 okt 2019 15:02
door Ernie C.
Wordt wielrennen interessanter als er 0,2 km/h harder wordt gereden of wordt het alleen maar duurder van dat soort innovatie?
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 24 okt 2019 15:04
door kxlight
Tja, of dat de ware reden is... je moet als bedrijf toch met een mooie reden komen om eruit te stappen... simpelweg zeggen dat je er door Movistar uit gezet bent ten faveure van een andere kledingsponsor komt ook niet lekker over...of dat sponsoring toch wel erg veel geld kost en de aandeelhouder de meerwaarde er niet van inziet is ook niet echt een goede... dus ja...dan is een extern instituut de schuld geven verleidelijk...
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 24 okt 2019 15:31
door Enzzo
Ernie C. schreef: ↑24 okt 2019 15:02
Wordt wielrennen interessanter als er 0,2 km/h harder wordt gereden of wordt het alleen maar duurder van dat soort innovatie?
Niet perse om wille van de tijdwinsten. Maar sponsoren die hun innovaties aan een groot publiek kunnen tonen zijn natuurlijk wel interessant voor de sport omdat er op die manier wat meer geld beschikbaar komt voor ploegen en renners.
Ik vind Nike ook totaal irrelevant voor de sport maar persoonlijke contracten voor sporters zijn natuurlijk wel financieel interessant voor sporters.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 24 okt 2019 16:58
door Ernie C.
Nike verkoopt trainingspakken en sportschoenen aan mensen met obesitas, waarvoor sport iets is dat je alleen op tv ziet, alleen omdat bepaalde sporters in hun pakjes rondhuppelen. Bij fietskleding moet je het alleen van de wielertoeristen hebben. Het pak dat verboden werd door de UCI omdat het te snel zou zijn is dan commercieel gezien wellicht interessanter dan het pakje van de tourwinnaar.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 14 nov 2019 11:48
door havana
Arkea volgend jaar op Canyon.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 14 nov 2019 14:30
door Lcsmet
Team Dimension data wordt NTT en blijft op BMC fietsen rijden.
Re: Materiaaltransfers voor 2019
Geplaatst: 14 nov 2019 14:59
door anderson99
Goed nieuws