Waar zijn ze toch gebleven?
20 september laatste bijdrage totnutoe.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Stuntman Mike
Ja, Nova is behoorlijk afgeknapt op die wielrenners. Gelukkig zijn er nog van die aardige MTBers
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iets heel anders: of FIETS aub NOOIT naar dezelfde forumlayout wil gaan als mountainbike.nl. Sinds die update lees ik er bijna niet meer, echt enorm slecht.
Less is bore
- Infinito GB
- Forum-lid
En watskebeurt met Monsieur Pinot? Misschien dat hij nog moderator is, maar geen enkele post meer van hem. Ik kan mij nog vaag iets herinneren over een stapje terug doen ivm studie, maar het fijne weet ik er ook niet van.
Hij was zijn motivatie kwijtgeraakt:
Jammer, ik vond het altijd wel een fijn medeforumlid, maar begrijpelijk.monsieurpinot schreef: ↑23 jun 2017 21:52 verloren zoon meldt zich! in de winter en voorjaar erg erg druk gehad met werk en geen kilometers gemaakt (alhoewel op de fiets stappen natuurlijk een keuze blijft). Drempel werd echter steeds groter (ik hou niet van dingen half doen) dus dit seizoen inderdaad radiostilte... en nog geen kilometer gemaakt. Ik hoop dat 't appje van havana over dit topic me een beetje wakker schudt (misschien schrijf ik nog wel eens een stukje over (gigantische) motivatieproblemen .. i'll be back!
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bo Gevers.
Dat was ook een vermakelijk type. Een beetje als Boswielrenner, maar dan met de centen van papa en mama.
Dat was ook een vermakelijk type. Een beetje als Boswielrenner, maar dan met de centen van papa en mama.