Bezorging drama
-
- Forum-lid HC
- Supergrover
- Forum-lid HC
zou maar zou kunnen dat hij door een (inmiddels)ex-Sandd medewerker bezorgd wordt...scottwilko schreef: ↑01 feb 2020 10:33En dan was dit de laatste keer via sand. Volgende maand via Postnl, dan maar weer kijken hoe die bezorging gaat.
Ik weet niet waar het aan ligt.
Maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit.
Ik heb een abonnement op Fiets en ik verwacht hem voordat die in de winkel ligt thuis op de mat of gelijktijdig..
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
- Matthijs1973
- Forum-lid
nr2 hier nog niet ontvangen helaas. Normaal gesproken altijd netjes op tijd.
Hier ook wederom de februari editie niet in de bus.
Vandaag gebeld en ze sturen een nieuwe op. Waarschijnlijk dus binnenkort 2 exemplaren in mijn bezit.
Dit was mijn laatste magazine van mijn abonnement. Dankzij de slechte levering ben ik er maar mee gekapt.
Vandaag gebeld en ze sturen een nieuwe op. Waarschijnlijk dus binnenkort 2 exemplaren in mijn bezit.
Dit was mijn laatste magazine van mijn abonnement. Dankzij de slechte levering ben ik er maar mee gekapt.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- Matthijs1973
- Forum-lid
vandaag ook in de bus, vanochtend nog gebeld met de (vriendelijke) klantenservice. Ze versturen na 5 werkdagen een nieuw exemplaar als je hem nog niet ontvangen hebt na de officiële verzenddatum (?) van 30 januari. Zul je natuurlijk net zien, 10 minuten na mijn telefoontje kwam de postbode van PostNL het blad brengen
Nadat onze uitgever vorig jaar is overgestapt naar Sandd zijn de bezorgingsproblemen flink toegenomen. Volgens mij is het door de klantenservice uiteindelijk altijd wel opgelost, maar het is natuurlijk bijzonder irritant als je als abonnee je magazine later ontvangt dan dat deze in de winkel ligt.
Begin deze maand zijn Sandd en PostNL gefuseerd en ligt de bezorging weer bij PostNL. We hebben goede hoop dat hiermee iedereen Fiets magazine nr.3 weer netjes op tijd ontvangt. Maar laat het vooral weten als dit niet zo is. En, al kunnen we er als redactie niet veel aan doen, nogmaals excuus voor het ongemak!
Begin deze maand zijn Sandd en PostNL gefuseerd en ligt de bezorging weer bij PostNL. We hebben goede hoop dat hiermee iedereen Fiets magazine nr.3 weer netjes op tijd ontvangt. Maar laat het vooral weten als dit niet zo is. En, al kunnen we er als redactie niet veel aan doen, nogmaals excuus voor het ongemak!