Hit and run gedrag
Ik heb absoluut geen probleem met iemand die hier even wat info komt halen en dan weer weg is......het lukt m,e niet om me daar over op te winden.
Waarschijnlijk een particuliere afwijking van de doorsnee medeforummens.
Waarschijnlijk een particuliere afwijking van de doorsnee medeforummens.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nou ik wil wel maar ik mag niet meer van jou..... Ik heb namelijk volgens jou niets meer toe te voegen. Ik nodig de eendagsvliegen juist uit nog eens terug te komen of nog eens te reageren.
Maar misschien kan jij dat beter dan ik... Hier een kans: viewtopic.php?f=12&t=93441
Benieuwd of je TS aan het forum kan binden met een constructieve empatische houding. Zonder voorstellen of groet met het eigenbelang binnen komen vallen. Het zal echt aan mij liggen.
Maar misschien kan jij dat beter dan ik... Hier een kans: viewtopic.php?f=12&t=93441
Benieuwd of je TS aan het forum kan binden met een constructieve empatische houding. Zonder voorstellen of groet met het eigenbelang binnen komen vallen. Het zal echt aan mij liggen.
Je blijft er maar van uitgaan, dat die binding het doel van iedereen is of zou moeten zijn.
Vorsprung durch Pedantik
Nee maar het schijnt dat empathie en een constructieve houding dat wel mogelijk maken. In tegenstelling tot mijn botte reacties. Dus ik zie t graag eens gebeuren.alien schreef: ↑22 aug 2020 11:34Je blijft er maar van uitgaan, dat die binding het doel van iedereen is of zou moeten zijn.Joseba schreef: ↑22 aug 2020 11:17[…] misschien kan jij dat beter dan ik... Hier een kans: viewtopic.php?f=12&t=93441
Ik heb in die vraagstaart al iets bijgeleerd. ik had nog nooit van ergobrain gehoord. Hilarisch gewoon dat het bestaat. Nog grappiger dat iemand dat te koop vindt.Joseba schreef: ↑22 aug 2020 11:17 ...
En het is gewoon fantastisch dat de antwoorders zonder iets terug te willen aan een wildvreemde zinvolle antwoorden geven. Dat is iemand op straat groeten in de overtreffende trap.
Waltee
Even in perspectief dan maar.
Er zijn 36.000 profielen aangemaakt.
Volgens de 10 10 10 regel betekent dat
3600 gebruikers bezoeken het forum wel eens
360 dragen inhoudelijk wel eens wat bij
36 gebruikers zijn vrijwel dagelijks actief en dragen actief bij
4 Gebruikers behoren tot de vaste kern, zij dragen het forum.
Dat betekent als jet het omslaat naar 1000 nieuwe gebruikers
We er 900 dus na registratie nooit meer terug zien
Wel hebben we 100 gebruikers die volgens bovenstaande vuistregel meer of minder bij gaan dragen aan het forum.
Op het moment van schrijven waren er 266 bezoekers aan dit forum.
Mijn andere (oude) forum heeft 2 keer zoveel registraties, is ongeveer net zou oud en had op moment van schrijven maar 243 bezoekers aan de website.
Dat forum heeft de afgelopen jaren flink ingeboet aan populariteit en bezoekersaantallen.
De reden daarvoor is imho, het is een forum voor velocipedes en maar ze willen daar nog niet aan het diamantframe met kettingaandrijving. Het gekke is dat ik me zelfs afvraag of ze ooit een diamantframe hebben gezien. als je zoekt op het woord krijg je nul hits.
Dat ben ik met je eens en ook mij kan je daarop betrappen als je je iets meer verdiept in mijn forumgedrag. Ik zoek meer dan anderen ook een groet terug (niet per se aan mij maar in het algemeen).