Warme handschoenen
Ik heb 2 oplossingen gevonden die me ook tijdens deze kou helpen: 1) Roeckl Villach handschoenen en 2) tijdens het eerste half uur een keer of 25-30 mijn vingers kort aan/ontspannen (bijv door een vuist te maken), vervolgens is de boel goed opgewarmd en houden de handschoenen de temperatuur perfect in orde. En heel, heel soms herhaal ik dat aan/ontspannen halverwege nog eens. Werkt voor mij super!
-
- Forum-lid
Nu hier de buit binnen is, durf ik deze tip wel te delen:
De verwarmde handschoenen van Ekoi zijn in de aanbieding. Ze werken heel goed!
En 108 euro voor deze kwaliteit is echt een prima aankoop.
-
- Forum-lid HC
Hoe vallen ze kwa maat?HarryuitHilversum schreef: ↑17 dec 2022 11:15 Nu hier de buit binnen is, durf ik deze tip wel te delen:
De overschoenen vallen wat klein van Ekoi, what about the gloves?
-
- Forum-lid
Vallen klein idd
Ik kan erg goed tegen de kou. Ik zwem zelfs in de wintermaanden nog buiten. Echter mijn vingertoppen en tenen zijn blijven een probleem op die fiets. Ik heb heel veel geprobeerd. Verschillende handschoenen van verschillende merken, laagjes, vingers in alu, inlays van merino- of alpacawol, neopreen, etc. Het hielp allemaal niks en kostte vooral veel geld.
Sinds kort heb ik warmtepads ontdekt. Even schudden in je handschoenen (en schoenen) en gaan. Vanmorgen met -9C en gevoelstemperatuur -12C gewoon 3 uur probleemloos gefietst. Vorige week met -6C nog van de pijn omgedraaid na een half uur met dezelfde handschoenen zonder pads.
Te koop bij oa Action, Kruidvat, Decathlon, etc. Voor ongeveer 0.50 tot 1.50 heb je een uurtje of 6 tot 10 warme handen.
Sinds kort heb ik warmtepads ontdekt. Even schudden in je handschoenen (en schoenen) en gaan. Vanmorgen met -9C en gevoelstemperatuur -12C gewoon 3 uur probleemloos gefietst. Vorige week met -6C nog van de pijn omgedraaid na een half uur met dezelfde handschoenen zonder pads.
Te koop bij oa Action, Kruidvat, Decathlon, etc. Voor ongeveer 0.50 tot 1.50 heb je een uurtje of 6 tot 10 warme handen.
-
- Forum-lid
Die je pads dan aan de buitenzijde van je handschoenen en op de zool?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Best is om dunne onderhandschoenen te dragen onder de dikkere handschoenen en de pad, aan de bovenkant van je hand, tussen de 2 handschoenen te dragen.
Edit: typo
Edit: typo
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 29 dec 2022 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De pad plak ik aan de voor- en onderkant van mijn sokken, trek dan de schoen aan. De pads gebruik ik nooit mij de handschoenen, dus dat weet ik niet.gaisdergerman schreef: ↑21 dec 2022 19:15 Die je pads dan aan de buitenzijde van je handschoenen en op de zool?
-
- Forum-lid
Het gaat hier over handschoenen mannen
Ik heb iig een setje van galibier besteld. Hopelijk komen ze over een pasr dagen binnen.
Ik heb iig een setje van galibier besteld. Hopelijk komen ze over een pasr dagen binnen.