BigRingVR, Rouvy, Fulgaz, of....?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bigring kan ook nog.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die is volgens mij niet beschikbaar voor appletv du die valt voo rmij af.
Zie ook niet de toegevoegde waarde als Fulgaz mij al niet heel erg bevalt
Deze week Fulgaz en rouvy nog een keer geprobeerd. Fulgaz gaf bij mij issues met de videostream die regelmatig haperde (terwijl mn Netflix gewoon doorliep). Ook vind ik het heel storend dat het beeld niet gekoppeld is aan de snelheid die je rijdt. Interface etc is wennen, maar niet echt een groot issue.
Rouvy was het niet eens meer mogelijk om zonder CC een 14 dagen trial te doen. Daar was ik dus weer heel snel klaar mee.
Als je een Tacx hebt zou ik de Tacx software pakken als je niet van Zwift houdt. Wil je goedkoop dan MyWoosh, wat zover ik weet nog steeds gratis is.
Voor mij blijft Zwift toch wel mn voornaamste platform. Leuke races, grafisch vind ik het prima, en het werkt gewoon.
Rouvy was het niet eens meer mogelijk om zonder CC een 14 dagen trial te doen. Daar was ik dus weer heel snel klaar mee.
Als je een Tacx hebt zou ik de Tacx software pakken als je niet van Zwift houdt. Wil je goedkoop dan MyWoosh, wat zover ik weet nog steeds gratis is.
Voor mij blijft Zwift toch wel mn voornaamste platform. Leuke races, grafisch vind ik het prima, en het werkt gewoon.
Voor mij ook. Ik heb even Fulgaz geprobeerd, maar je zit toch voornamelijk naar een video te kijken. Als je sneller gaat, gaat de auto en fietser voor je ook sneller. Bergop is nog oke, maar als je dan een route doet en je naar beneden gaat dan krijg ik het koud door het gebrek aan vermogen. Zwift is gewoon easy met groupsritten, groupsworkouts en andere events, of gewoon een eigen training afwerken. Plug and playderxx schreef: ↑27 okt 2023 08:55 Deze week Fulgaz en rouvy nog een keer geprobeerd. Fulgaz gaf bij mij issues met de videostream die regelmatig haperde (terwijl mn Netflix gewoon doorliep). Ook vind ik het heel storend dat het beeld niet gekoppeld is aan de snelheid die je rijdt. Interface etc is wennen, maar niet echt een groot issue.
- daniel1975
- Forum-lid HC
In dat geval doet Bigring ook nog mee.
Maar inderdaad ook daar, als je harder gaat fietsen gaat de rest mee. Dus in de afdaling voelt dat wat raar.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Beter nog, bij BigRing kan je ERG workouts laden of de sturing van vermogen aan bijvoorbeeld de XERT Remote player overlaten. Bij de software van Tacx kan je -naar mij bekend- alleen in ERG modus trainen als je zelf de workout samenstelt.daniel1975 schreef: ↑27 okt 2023 09:17In dat geval doet Bigring ook nog mee.
Maar inderdaad ook daar, als je harder gaat fietsen gaat de rest mee. Dus in de afdaling voelt dat wat raar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is gewoon een instelling die je moet wijzigen.
Standaard staat dat altijd 'fout'.
Zo dacht ik eens lekker uit te rijden over een stukje/filmpje van 5 kilometer.
Was dat ritje opgenomen met een snelheid van onder de 15 km/u, dus dat uitrijden duurde iets langer dan gepland.