Giro 2023
Ik denk dat Evenepoel vooral getriggerd is door winnen en dat koers eerder een methode om te winnen is, dan winnen zelf. Heel dat afschermen van slechte keuzes maken door de druk/het geld is volgens mij ook een heel pak verder ontwikkeld dan 10jaar geleden. Neem daar nog bij dat door heel dat wetenschappelijk trainen(/data loggen) er ook nog eens een pak minder vrijheid is om de flierefluiter te gaan uithangen, dan denk ik dat een profrenner nu niet zo snel meer "risicogedrag" zal vertonen zonder dat het opgemerkt wordt door de ploeg.
Boonen komt uit mijn geboorteregio en ik heb vrienden die vroeger met hem in het tussenseizoen gingen stappen... Ik denk dat zoiets niet meer mogelijk is in deze tijd.
Boonen komt uit mijn geboorteregio en ik heb vrienden die vroeger met hem in het tussenseizoen gingen stappen... Ik denk dat zoiets niet meer mogelijk is in deze tijd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Welnee, gewoon een moderne auto: Heel de voorbumper en de zijschermen + het halve dashboard er af om een lampje van de koplamp te vervangen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, dat moest bij mijn Renault Clio sport al in (ongeveer) 2007.
Zat zo vol gebouwd dat bumper los makkelijker was dan via de binnenkant lampje te wisselen.
Zat zo vol gebouwd dat bumper los makkelijker was dan via de binnenkant lampje te wisselen.
Less is bore
Vlasov bevestigd.
Hindley gaat niet, hij gaat wel naar de Tour.
Lijst der favorieten tot dusver:
Evenepoel
Vlasov
Almeida
Caruso
Thomas
Pinot
Haig
Hindley gaat niet, hij gaat wel naar de Tour.
Lijst der favorieten tot dusver:
Evenepoel
Vlasov
Almeida
Caruso
Thomas
Pinot
Haig
-
- Forum-lid
Kelderman gaat knechten voor Roglic.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Tot Roglic valt en daarna pakt hij de Giro
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk nog “ik maak hem niet”.
Lugosi: hold my beer
Lugosi: hold my beer
Less is bore