Ms past er zo'n Grail stuur opdaniel1975 schreef: ↑13 aug 2023 18:04 Zo, maidentrip zit erop.
Eerste ervaringen:
- zo comfortabel als de achterkant is, zo hard en stug is de voorkant. Elke tik komt snoeihard door, volgens mij is dat stuur van dubbeldikwandig pisbakkenstaal ofzo.
Is een Grizl too much voor NL? 1st ride P7
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tan walls vind ik bij deze nog meevallen, maar als ze versleten zijn komen er zwarte
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Zo, voor een Canyon had je hem wel heel snel in huis.
Ik ben fan van de redshift stuurpen, te overwegen!daniel1975 schreef: ↑13 aug 2023 18:04 Zo, maidentrip zit erop.
Eerste ervaringen:
- Il trattore: hobbelt rechttoe-rechtan heel beheerst overal overheen. Super stabiel
- die bladveer-zadelpen van Canyon is pure magie . Dempt serieus goed de tikken van het achterwiel.
- zo comfortabel als de achterkant is, zo hard en stug is de voorkant. Elke tik komt snoeihard door, volgens mij is dat stuur van dubbeldikwandig pisbakkenstaal ofzo.
- fiets schreeuwt om lichtere wielen & tubeless. Dan gaan we binnenkort even omzetten.
Zadel is uiteraard persoonlijk, maarlijkt een goedkoop, te zacht ding en past niet bij mijn bips. Dat wordt even zoeken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op voorraad is altijd snel geleverd.
Ultimate was ook paar dagen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Mooi hoor.
Tan walls op deze staan prima, en ik ben echt van zwarte banden.
De achterkant van vrijwel alle nieuwe fietsen zijn best comfortabel, je merkt alleen dat er voor de voorkant nog niets is gevonden wat het rijgedrag niet teveel beïnvloed. Carbon stuur vind ik altijd wel aan te raden, dat filtert toch wel wat weg.
Tan walls op deze staan prima, en ik ben echt van zwarte banden.
De achterkant van vrijwel alle nieuwe fietsen zijn best comfortabel, je merkt alleen dat er voor de voorkant nog niets is gevonden wat het rijgedrag niet teveel beïnvloed. Carbon stuur vind ik altijd wel aan te raden, dat filtert toch wel wat weg.
- daniel1975
- Forum-lid HC
2.2 met binnenband.
Dus daar is nog wat te halen.l
Gooi binnenkort de brede Zipp Firecrest er tubeless onder. Dat zal wel beter zijn.
Gooi binnenkort de brede Zipp Firecrest er tubeless onder. Dat zal wel beter zijn.
Less is bore
Probeer maar eens met 1.7,1.8 Bar.daniel1975 schreef: ↑13 aug 2023 21:47 2.2 met binnenband.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, maar durfde ik niet met een binnenband. Geen zin in snakebite.
Less is bore