Lijkt mij een vrij logische reactie, kleine klap op de grond en door. Verder is hij nadien ook heel realistisch/volwassen over zijn valpartij.Enzzo schreef: ↑01 apr 2024 16:15 Over Evenepoel gesproken :
Weeral een val in de bocht
(Het ging hier tenslotte over koers toch?)
Roglic voorlopig de Primoz in de stand, 14 seconden voor op Evenepoel toch ongeveer de tijd die hij verloor met die val. (Wellicht 10 als hij niet boos op de grond had geslagen en echt meteen weer opgestaan was )
Wielerseizoen 2024
-
- Forum-lid
Roglic reed vlak voor de finish verkeerd (achter de motorrijder aan). Zodoende verloor de Primoz toch ook minimaal 15 seconden.Enzzo schreef: ↑01 apr 2024 16:15 Over Evenepoel gesproken :
Weeral een val in de bocht
(Het ging hier tenslotte over koers toch?)
Roglic voorlopig de Primoz in de stand, 14 seconden voor op Evenepoel toch ongeveer de tijd die hij verloor met die val. (Wellicht 10 als hij niet boos op de grond had geslagen en echt meteen weer opgestaan was )
Laatst gewijzigd door buzz op 01 apr 2024 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Serieus? Dat zijn imho wel seconden die je terug moet geven.
Less is bore
Op zijn ploegmaten behalve tiesj Benoot heeft hij toch ook nog niet te veel moeten rekenen. In een peletonspurt moet hij ook zijn plan trekken? In de tour , in winnende positie met nog een paar ploegmaten is ook al niks zeker dat ze knechten voor hem.
Gisteren viel mij wel de sterkte op van het UAE-team. Vier man in de achtervolgende groep. Sterk.
Erg sneu voor Teuns en Bettiol om toch nog finaal gegrepen te worden na zo een prestatie. Het oneerlijke soms aan topsport?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 01 apr 2024 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
In 2009 heeft Borghini wel bij een valpartij de fiets van een medegevallene in de gracht gekieperd. Het is maar dat je het weet!daniel1975 schreef: ↑01 apr 2024 10:02Gelukkig heeft die al meer dan genoeg compenserende andere stommiteiten begaan
Van Anrooij had het gisteren never nooit gered tegen het peloton.
En Longo Borghini staat als persoon helemaal niet als vervelend bekend in het peloton. Wel als een slimme gehaaide renster die graag andere bordjes eerst leeg eet (hoi Marianne), maar niet negatief als mens.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 01 apr 2024 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Politie heeft proces-verbaal opgemaakt voor slagen en verwondingen ivm het biergooien naar Mathieu. Ze gaan effectief op zoek naar daders!
Hier in Vlaanderen heerst echt wel grote verontwaardiging omtrent die paar nitwits die de boel willen verzieken. Het boegeroep is echt niet nodig maar moet kunnen vind ik, alhoewel die onsportieve houding echt niet moet! Er was zondag geen voetbal in Vlaanderen, misschien dat daarmee de beesten weer los gelaten waren?
Hier in Vlaanderen heerst echt wel grote verontwaardiging omtrent die paar nitwits die de boel willen verzieken. Het boegeroep is echt niet nodig maar moet kunnen vind ik, alhoewel die onsportieve houding echt niet moet! Er was zondag geen voetbal in Vlaanderen, misschien dat daarmee de beesten weer los gelaten waren?
Koppenberg heb ik voor de laatste keer beklommen ergens begin de jaren 90. Toen lagen de kasseien er nog slechter bij
Eerste keer voorbij halfweg wiel tegen kader getrokken, tweede keer bijna boven en ketting er af, derde poging van de dag toch boven gereden. Toen heb ik gezegd"nooit meer" en ik heb woord gehouden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
15jr geleden….
10jr geleden was Van Aert ook nog een stugge zwijgzame pummel waar je moeilijk sympathie voor kon krijgen.
Ik moet echt vreselijk lachen hoe velen hier Longo Borghini zwart zitten te maken. Ben helemaal niet specifiek fan van haar, maar dit heeft ze gewoon heel leep gedaan en er ook serieus voor moeten trappen.
Less is bore