Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- betonklinker
- Forum-lid
Hier een foto van mijn stalenros na al die winterpekel ritjes.... lekker samen douchen en uiteraard heb ik anti-clit gebruikt en haar lekker verwend met een soppie
Binnenshuis, onder een doek: is dat nu niet een héél klein beetje overdreven?betonklinker schreef: (staat inmiddels alweer klaar in de woonkamer met een doek erover heen ) en haar stand plaats is in mijn kantoor onder een doek...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Het is beter dan buitenshuis onder een doekdario schreef:Binnenshuis, onder een doek: is dat nu niet een héél klein beetje overdreven?betonklinker schreef: (staat inmiddels alweer klaar in de woonkamer met een doek erover heen ) en haar stand plaats is in mijn kantoor onder een doek...
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- betonklinker
- Forum-lid
hahahah kan die niet vies worden/stofvangen en stel als die toch omvalt
Heerlijk weer. 16 graden gaf de Garmin aan en ben bruin geworden Jammer van de wind maar toch nog 20 PR's op Strava kunnen rijden
Korte broek, kort ondershirtje en korte mouwen ook weer aangedaan. Alleen was ik de enige.. Zag allemaal hele rare fietsers met lange broek incl lang ondershirt + windjack Waren die in de uitverkoop toevallig en waren ze het zichzelf aan het verplichten er gebruik van te maken? Het was veeeel te warm voor zulke onzin
Korte broek, kort ondershirtje en korte mouwen ook weer aangedaan. Alleen was ik de enige.. Zag allemaal hele rare fietsers met lange broek incl lang ondershirt + windjack Waren die in de uitverkoop toevallig en waren ze het zichzelf aan het verplichten er gebruik van te maken? Het was veeeel te warm voor zulke onzin
- jeroenkuiper
- Forum-lid
vanmorgen besloten om niet volledig kort kort te gaan. Hier in het noorden was het wel zonnig, maar stond ook pittige ZW4....
Gekozen voor het Castelli Puro jack en wel de korte broek en eigenlijk was dit de perfecte combinatie. Werd toch weer eens tijd om de melkflessen eruit te laten!
Rondje richting Appelscha ingezet, even bij de Kramer MTB toertocht gekeken en daarna binnendoor de andere kant op want het was topdrukte met mtb'ers....
Verder het rondje afgemaakt richting Havelte en Steenwijk, bij het kanaal wind vol op de kop, dus dat was wel even doorploeteren.
viel mij ook op dat er haast niemand in de korte broek reed. Enorm veel fietsers tegengekomen en ingehaald maar misschien 2% had iets korts aan.
Ik ben ze zelf nog tegengekomen, lange winterbroek, overschoenen, winterjack en helmmuts.
nu ben ik zelf normaal altijd ook niet snel in voor de korte broek als het weer er nog wat tussenin zit, maar die lui die ik tegenkwam die dachten allemaal dat het nog maar 6 graden was oid...
https://www.strava.com/activities/264837042
toch nog weer op 83km gekomen. Nu effe de beentjes languit op de bank in de tuin, uit de wind is het toch een heerlijke dag geworden!
Gekozen voor het Castelli Puro jack en wel de korte broek en eigenlijk was dit de perfecte combinatie. Werd toch weer eens tijd om de melkflessen eruit te laten!
Rondje richting Appelscha ingezet, even bij de Kramer MTB toertocht gekeken en daarna binnendoor de andere kant op want het was topdrukte met mtb'ers....
Verder het rondje afgemaakt richting Havelte en Steenwijk, bij het kanaal wind vol op de kop, dus dat was wel even doorploeteren.
viel mij ook op dat er haast niemand in de korte broek reed. Enorm veel fietsers tegengekomen en ingehaald maar misschien 2% had iets korts aan.
Ik ben ze zelf nog tegengekomen, lange winterbroek, overschoenen, winterjack en helmmuts.
nu ben ik zelf normaal altijd ook niet snel in voor de korte broek als het weer er nog wat tussenin zit, maar die lui die ik tegenkwam die dachten allemaal dat het nog maar 6 graden was oid...
https://www.strava.com/activities/264837042
toch nog weer op 83km gekomen. Nu effe de beentjes languit op de bank in de tuin, uit de wind is het toch een heerlijke dag geworden!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heerlijk fietsweer!! Beetje veel wind, maar dat mocht de pret niet drukken. Dunne beenstukken, ondershirt, voorjaarsjackje en dunne handschoenen. Het is maar een graad of 12, dus al die idioten hier die ik in het kort tegen kwam zijn niet wijs. Opvallend: veel Rabo/Skil/etc tenue's die kort-kort reden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Dit weekend zelfs 2 keer gefietst.
Gisteren 110 kilometertjes en vandaag weer 60.
Als het goed weer is moet je er zoveel mogelijk uithalen
Gisteren 110 kilometertjes en vandaag weer 60.
Als het goed weer is moet je er zoveel mogelijk uithalen
Maak joe woar
- robbebopper
- Forum-lid HC
Als je altijd fietst is dat ook niet meer dan normaal.....
Heerlijk weer zeker, maar vanochtend toen ik van huis ging was het nog maar 8 graden. Dus beetje rare combo, wel zomerhandschoenen maar ook overschoenen (want altijd koude tenen), met beenstukken en dun lang overshirt. Zag ook nog iemand met een soort ijsmuts op zijn hoofd rondfietsen, hoewel het ding meer weg had van een theemuts.
Veni. Vidi. Fietsie.