Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen

betonklinker
Forum-lid

Gebruikersavatar betonklinker 08 mar 2015 00:05

Hier een foto van mijn stalenros na al die winterpekel ritjes.... lekker samen douchen en uiteraard heb ik anti-clit gebruikt en haar lekker verwend met een soppie :mrgreen:

Afbeelding

dario
Forum-lid

dario 08 mar 2015 07:55

betonklinker schreef: (staat inmiddels alweer klaar in de woonkamer met een doek erover heen ;) ) en haar stand plaats is in mijn kantoor onder een doek...
Binnenshuis, onder een doek: is dat nu niet een héél klein beetje overdreven? :?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

JoostG
Forum-lid

JoostG 08 mar 2015 08:01

Een stelletje jonge honden die zo losgelaten worden.....
Ben net al even buiten gestaan: kort gaat het worden. Tikkeltje te koud misschien, maar het kan weer :-)
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 08 mar 2015 09:25

dario schreef:
betonklinker schreef: (staat inmiddels alweer klaar in de woonkamer met een doek erover heen ;) ) en haar stand plaats is in mijn kantoor onder een doek...
Binnenshuis, onder een doek: is dat nu niet een héél klein beetje overdreven? :?
Het is beter dan buitenshuis onder een doek :mrgreen:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

betonklinker
Forum-lid

Gebruikersavatar betonklinker 08 mar 2015 15:02

hahahah kan die niet vies worden/stofvangen en stel als die toch omvalt ;)

Dennis.
Forum-lid

Dennis. 08 mar 2015 15:12

Heerlijk weer. 16 graden gaf de Garmin aan en ben bruin geworden :mrgreen: Jammer van de wind maar toch nog 20 PR's op Strava kunnen rijden

Korte broek, kort ondershirtje en korte mouwen ook weer aangedaan. Alleen was ik de enige.. Zag allemaal hele rare fietsers met lange broek incl lang ondershirt + windjack :lol: Waren die in de uitverkoop toevallig en waren ze het zichzelf aan het verplichten er gebruik van te maken? Het was veeeel te warm voor zulke onzin

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 08 mar 2015 15:49

vanmorgen besloten om niet volledig kort kort te gaan. Hier in het noorden was het wel zonnig, maar stond ook pittige ZW4....

Gekozen voor het Castelli Puro jack en wel de korte broek en eigenlijk was dit de perfecte combinatie. Werd toch weer eens tijd om de melkflessen eruit te laten!

Rondje richting Appelscha ingezet, even bij de Kramer MTB toertocht gekeken en daarna binnendoor de andere kant op want het was topdrukte met mtb'ers....
Verder het rondje afgemaakt richting Havelte en Steenwijk, bij het kanaal wind vol op de kop, dus dat was wel even doorploeteren.

viel mij ook op dat er haast niemand in de korte broek reed. Enorm veel fietsers tegengekomen en ingehaald maar misschien 2% had iets korts aan.
Ik ben ze zelf nog tegengekomen, lange winterbroek, overschoenen, winterjack en helmmuts.

nu ben ik zelf normaal altijd ook niet snel in voor de korte broek als het weer er nog wat tussenin zit, maar die lui die ik tegenkwam die dachten allemaal dat het nog maar 6 graden was oid...

https://www.strava.com/activities/264837042
toch nog weer op 83km gekomen. Nu effe de beentjes languit op de bank in de tuin, uit de wind is het toch een heerlijke dag geworden!
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 08 mar 2015 15:54

Heerlijk fietsweer!! Beetje veel wind, maar dat mocht de pret niet drukken. Dunne beenstukken, ondershirt, voorjaarsjackje en dunne handschoenen. Het is maar een graad of 12, dus al die idioten hier die ik in het kort tegen kwam zijn niet wijs. Opvallend: veel Rabo/Skil/etc tenue's die kort-kort reden.
Less is bore

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 08 mar 2015 16:29

Dit weekend zelfs 2 keer gefietst.
Gisteren 110 kilometertjes en vandaag weer 60.
Als het goed weer is moet je er zoveel mogelijk uithalen
Maak joe woar

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 08 mar 2015 18:07

Als je altijd fietst is dat ook niet meer dan normaal.....

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 08 mar 2015 18:31

Heerlijk weer zeker, maar vanochtend toen ik van huis ging was het nog maar 8 graden. Dus beetje rare combo, wel zomerhandschoenen maar ook overschoenen (want altijd koude tenen), met beenstukken en dun lang overshirt. Zag ook nog iemand met een soort ijsmuts op zijn hoofd rondfietsen, hoewel het ding meer weg had van een theemuts.
Veni. Vidi. Fietsie.

gerardn
Forum-lid

gerardn 08 mar 2015 19:40

Vandaag korte broek en shirt met lange mouwen, omgeving Amsterdam. Heerlijk die wind langs de beentjes! Ben wel pas om 11 uur vertrokken toen het al wat warmer was. Het overgrote deel van de medefietsers reed nog in lang/lang.

Plaats reactie