Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 10 okt 2010 17:58

pipootje schreef: Ik zeg "Smeets for president" want dan heb je dat soort problemen niet meer. Ons volk heeft een Leider nodig die ons de weg kan wijzen en kan inspireren. Ik stem op de lijst Smeets.

.

Ik zou niet weten wat ik erger vind, Smeets of Wilders for president,

ajhoff
Forum-lid
Berichten: 414
Lid geworden op: 11 aug 2009 18:54

ajhoff 12 okt 2010 12:59

Eerlijk gezegd, als een van beide president wordt ben ik weg uit dit land. Moet er niet aan denken met zo'n egotripper aan het roer :(

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 12 okt 2010 16:03

Maar goed dat we in Nederland geen president hebben ;)

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 12 okt 2010 16:05

@joeptimmermans: Zeker wel, en haar naam is Beatrix. En volgens goed Noord-Koreaans gebruik schuift ze haar eigen zoon naar voren als opvolger. Lang leve de democratie. ;)

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 12 okt 2010 16:12

Corniel schreef:@joeptimmermans: Zeker wel, en haar naam is Beatrix. En volgens goed Noord-Koreaans gebruik schuift ze haar eigen zoon naar voren als opvolger. Lang leve de democratie. ;)


Dat haar zoon haar opvolgt is niet zo erg. Dat ze de formateur aanwijst vind ik zorgelijker.
Twitter: @rbruijns

roodhoofd
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 07 feb 2009 02:25

roodhoofd 12 okt 2010 16:59

Corniel schreef:@joeptimmermans: Zeker wel, en haar naam is Beatrix. En volgens goed Noord-Koreaans gebruik schuift ze haar eigen zoon naar voren als opvolger. Lang leve de democratie. ;)


Nou haal je ongeveer de enige overeenkomst tussen het koningshuis en de Noord Koreaanse leider naar voren.

Er zijn ook veel verschillen te noemen, en die zijn belangrijker:
- de overleden moeder en grootmoeder van de koningin, die voor haar de functie bekleedden, zijn bijgezet in Delft maar bekleden geen functie meer. De overleden Noord-Koreaanse leider is 'president voor de eeuwigheid' of zoiets;
- de aangekondigde opvolger in Noord Korea is direct maar tot vier sterren generaal benoemd. Willem Alexander heeft het zover niet geschopt...
- jij mocht je subversieve ;) tekst typen en op internet zetten - en je zit nog niet vast... toch? In Noord Korea zou een vergelijking van de 'dierbare leider' met een Westers monarch je op een oncomfortabel verblijf in een door de staat gerunde faciliteit komen te staan: you can check in anytime we like, but you can never leave...
- kijktip: de serie over Den Uyl en het Lockheed schandaal op zondagavond. Juliana oefent druk uit: ik wil dit niet; dat kan niet... maar Den Uyl stuurt en bepaalt. Terecht. Met recht een 'gouden kooi', waar Bernhard nog wat extra glimmertjes aan toe wilde voegen...
- Beatrix is op Koninginnedag wel eens op een fiets gesignaleerd. Bij Juliana was zelfs sprake van 'de fietsende monarchie'. Ook iets dat in Noord Korea niet zo snel zal gebeuren.

En met die laatste zitten we tenminste weer bij het onderwerp 'fiets'. Mart Smeets zou vast blij zijn met zo'n mooi bruggetje...

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 12 okt 2010 17:20

HEEEEL mooi Mart bruggetje ;)
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 12 okt 2010 17:24

roodhoofd schreef:Nou haal je ongeveer de enige overeenkomst tussen het koningshuis en de Noord Koreaanse leider naar voren (..)

En met die laatste zitten we tenminste weer bij het onderwerp 'fiets'. Mart Smeets zou vast blij zijn met zo'n mooi bruggetje.

True, eb het is ook heel erg in de stijl van Mart om een totaal niet ter zake doende uitstap te maken. ;)

Terug jou Dione, terug naar de studio!

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 12 okt 2010 21:23

Corniel schreef:
roodhoofd schreef:Nou haal je ongeveer de enige overeenkomst tussen het koningshuis en de Noord Koreaanse leider naar voren (..)

En met die laatste zitten we tenminste weer bij het onderwerp 'fiets'. Mart Smeets zou vast blij zijn met zo'n mooi bruggetje.

True, eb het is ook heel erg in de stijl van Mart om een totaal niet ter zake doende uitstap te maken. ;)

Terug jou Dione, terug naar de studio!


Ja, en mag hij dat zeggen ? Ja natuurlijk mag hij dat zeggen want hij zit net als Mart niet in Noord-Korea. Want anders was onze top-presentator wel wat dunner geweest. Bon, en nu een lekkere hamburger, zoals Solomon Burke placht te zeggen beste liefhebbers.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 13 okt 2010 01:22

Corniel schreef:@joeptimmermans: Zeker wel, en haar naam is Beatrix. En volgens goed Noord-Koreaans gebruik schuift ze haar eigen zoon naar voren als opvolger. Lang leve de democratie. ;)


Je hebt me echt aan het lachen gekregen!!!! Helaas heb je ook nog gelijk.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 14 okt 2010 00:42

de boef van parma schreef:
Corniel schreef:@joeptimmermans: Zeker wel, en haar naam is Beatrix. En volgens goed Noord-Koreaans gebruik schuift ze haar eigen zoon naar voren als opvolger. Lang leve de democratie. ;)


Je hebt me echt aan het lachen gekregen!!!! Helaas heb je ook nog gelijk.


Nog een klein verschil met Noord Korea. Trix heeft niets te zeggen over het regeringsbeleid. Laat staan dat ze de doodstraf kan opleggen en als ik op kantoor kijk naar de vele zwaarlijvige collega's dan vermoed ik dat er geen hongersnood heerst in Nederland.
Camerig is prachtig!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 14 okt 2010 08:38

Ja maar Gijs, het gaat hier in dit topic al lang niet meer om de inhoud. We proberen hier alleen maar idiote vergelijkingen te maken en mensen af te zeiken....
:(
Less is bore

Plaats reactie